Hoofdpijn, van alles geprobeerd, iemand herkenning???

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Michelle__

Re: Hoofdpijn, van alles geprobeerd, iemand herkenning???

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 10:40

Interessant topic. Ik ga nu voor het eerst naar de fysio, omdat ik gewoon precies hetzelfde heb als de TS.
Werd gezegd spanningshoofdpijn en moest maar een pijnstiller pakken.
Dit lost het natuurlijk niet op en nu is het zover dat ik bijna elke dag opsta met hoofdpijn, die naar mijn idee vanuit mijn nek komt...
Uitslapen is helemaal funest, want dan kan ik de gehele dag niet op of neer door de hoofdpijn...

Doppers

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 10:46

_Michelle__ schreef:
Interessant topic. Ik ga nu voor het eerst naar de fysio, omdat ik gewoon precies hetzelfde heb als de TS.
Dit lost het natuurlijk niet op en nu is het zover dat ik bijna elke dag opsta met hoofdpijn, die naar mijn idee vanuit mijn nek komt...
Uitslapen is helemaal funest, want dan kan ik de gehele dag niet op of neer door de hoofdpijn...

Dit heb ik precies hetzelfde (gehad), vooral als ik uitsliep had ik 's morgen flinke koppijn. Slaap je toevallig op je buik? Fysiotherapeut noemde dat toevallig en nu ik niet meer op mijn buik slaap is mijn hoofdpijn een stuk minder. Is nogal simpel en misschien helpt het niet, maar valt te proberen..

radoszin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 10:53

Ik heb bijna dagelijks hoofdpijn .
Ben op een gegeven moment in de mri scan geweest en daar kwam uit dat ik een dubbele nekhernia heb en ook de wervels waar de hernia opzit zijn gekanteld.

De uitstralingen naar schouders is ook een verschijnsel van een hernia.
Als ik jouw was zou ik eerst eens naar een neuroloog gaan .

Ik moet ermee leren leven omdat het bij mij inoperabel is , heb 80% kans op een dwarsleasie als ze het toch open maken.
Daar heb ik natuurlijk geen zin in om met mijn 35 jaar al in een rolstoel te belanden en vanaf mijn nek niks meer te kunnen.
Heb wel goede pijnstillers gekregen en daarmee is het goed uit te houden.

_Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 10:59

Soof89 schreef:
_Michelle__ schreef:

Dit heb ik precies hetzelfde (gehad), vooral als ik uitsliep had ik 's morgen flinke koppijn. Slaap je toevallig op je buik? Fysiotherapeut noemde dat toevallig en nu ik niet meer op mijn buik slaap is mijn hoofdpijn een stuk minder. Is nogal simpel en misschien helpt het niet, maar valt te proberen..

Nee ik slaap eigenlijk nooit op mijn buik :n

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 11:01

Heb ook vanalles gehad, neusendoscopie, antibiotica ivm bijholteontsteking, foto's laten maken, naar de mondarts geweest, dik een jaar vreselijke hoofdpijn gehad, 3x naar de osteopaat en ik was er vanaf! Heb al eens soortgelijke klachten gehad na een val van een paard en toen was de manueel therapeut de uitkomst.

Als er wat "scheef" zit in je wervels dan zie je dat 9 van de 10x niet op foto's namelijk.

Hier worden dus al bruikbare tips gegeven. Zou zeker zoiets proberen!

Doppers

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 11:51

@ Michelle: Oh oke, dan zal dat voor jou niet uitmaken :-).

betssa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-10 17:23

@ soof89, nee ik slaap ook niet op mijn buik.

@ radoszin; ik heb ook MRI gehad en daar konden ze niets op vinden. 'Gelukkig' maar want dat lijkt me echt geen pretje hernia, sterkte!

Het is ook opeens 'zomaar' ontstaan, heb geen voorafgaande val oid gehad waardoor het ontstaan is. Maar goed, volgens mij kan je ook scheef groeien in de loop van de jaren.
Bedankt voor de goede tips, hier kan ik mee aan de slag! En fijn om te horen dat ik langg niet de enige ben ;)!