Hallo!!
Bedankt voor het lezen alvast!!
toen ik in de 3e van de middelbare school zat (3 jaar geleden) was ik altijd veel ziek, niet echt een griepje, maar gewoon veel moe zijn, hoofdpijn hebben en het gevoel hebben dat ik koorts had, maar dat had ik niet etc. Veel naar de dokter geweest. Eerst voor ijzergehalte bloed afgenomen, dit bleek wel te laag te zijn. Bij een natuurwinkel ijzerpillen gekocht, eigenlijk vond de dokter dit niet heel goed. Ik moest maar meer rood vlees eten, nouja dat zou bij mij al helemaal niet werken en na een paar weken toen ik terug moest komen om te kijken of het hoger was bleek het alleen maar gedaald te zijn. Werd ook alleen maar misselijk van die pillen dus eigenlijk al snel mee gestopt, het werkte toch niet. Tja en was zou het nog meer kunnen zijn??
Op een moment, had ik hem eindelijk zover om is bloed te prikken op de ziekte van pfeiffer. Uiteindelijk bleek dat ik daar dus antistoffen voor had. Daar zou ik volgens hem toen geen last van hebben.. Nog steeds was ik veel moe enz. Verder niet meer echt over gedacht enzo. In de 4e ging het wel beter met me, was niet veel ziek meer, maar nog wel onwijs veel last van vermoeidheid enzo. Nouja ik had er ondertussen ook wel beetje mee leren leven...
Nu doe ik een eenjarige mbo 3 opleiding, en stroom volgend jaar door naar mbo 4. Hartstikke leuk allemaal.. maar sinds het begin van het jaar moet ik toch wel 1 middag in de week slapen, omdat ik het anders gewoon niet trek! heb dit jaar ook wel erg veel hoofdpijn.. De laatste tijd merk ik aan me dat ik toch steeds veel moeier ben als aan het begin van het jaar! Als ik de tijd heb, om te gaan slapen, doe ik dat ook.. ik trek het gewoon niet anders! De afgelopen weken tentamens gehad, en het is heel goed verspreid. Dus sommige dagen heb ik dan helemaal niks van toetsen. Leren doe ik altijd erg makkelijk, en steek daar ook niet veel tijd in!

maar alsnog krijg ik rond tussen 2 en 4 meestal een moment, dat ik even moet gaan slapen. Van helemaal niks doen, nouja niet veel.
Ook moet ik vanaf volgende week maandag, 7 weken lang stage lopen, 5 dagen per week. dus een volle werkweek.. en eigenlijk ben ik bang dat ik het niet echt goed ga trekken..
Nu moet ik volgende week sowieso naar de dokter(assistente) maar eigenlijk wil ik, nouja ik wordt zowat gedwongen door een vriendin, een afspraak bij de dokter om toch nog even bloed te prikken.. maar eigenlijk durf ik niet zo goed

maar ben toch wel een beetje benieuwd wat het is zou kunnen zijn
Nu vraag ik mij af of er meerdere bokkers hier last van hebben?? en ik weet, jullie zijn geen dokters, maar hebben jullie misschien een idee wat het zou kunnen zijn??.
eigenlijk weet ik niet zo heel goed wat ik hier mee wilt bereiken, maar oke