Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pontifice schreef:Ik zit er over te denken een Weave te laten zetten, losse extensions lijkt me eerlijk gezegd niks. Ben bang dat het gaat klitten en zwaar wordt aan je hoofd met al die waxbolletjes.
Heeft iemand een weave laten zetten?
Welk haarmerk is het beste? Gaat het klitten?
Hoe lang blijft het mooi?
Blijft het mooi na verven?
Ik woon bij Groningen, dus moet wel in de buurt zijn.
Heb nu Clip-in, maar vind het irritant ze steeds opnieuw in te doen.
Ook zit er nu geen model in, ze ziet duidelijk een overgang want er hangen allemaal apart plukken onder mijn eigen haar..
Erg zonde, clip-in haar is wel heel mooi maar wordt ook gek van al die clipjes op mijn hoofd. Ben bang dat iemand ze ziet en heb al paar keer gehad dat ik het idee had dan mensen zich afvroegen of het nou echt of nep was
Clip-in wordt het niet meer voor mij.
Nadisha schreef:Ik heb even een vraagje!
Ik heb nu sinds september clip-ins. Ik heb al wel tussendoor een keer andere gekocht omdat ze lelijk werden. Weet iemand een beetje betaalbare clip ins die goed zijn, een tijd goed blijven en er mooi uitzien?
Alvast bedankt.
babydolll schreef:Nadisha schreef:Ik heb even een vraagje!
Ik heb nu sinds september clip-ins. Ik heb al wel tussendoor een keer andere gekocht omdat ze lelijk werden. Weet iemand een beetje betaalbare clip ins die goed zijn, een tijd goed blijven en er mooi uitzien?
Alvast bedankt.
Wat is je budget? Wat wil je, verlening/ volume of allebei?
Pontifice schreef:Oke bedankt voor de info!
Denk dat ik dan toch de losse plukjes ga doen.
Moet nog een adres zoeken. vind alles zo duur..
Heb er 1 gevonden in bedum die Euro So Cap heeft. 150 extensions voor 275 euro.
Dat is voor mij te doen, ik ga geen 400 euro betalen om het na 4 maanden voor weetikveelhoeveelgeld weer omhoog te laten plaatsen.
Weet jij hoeveel dat ongeveer kost?
en zou na 5 maand ook kunnen of wordt het dan lelijk?
Moet het haar ook ooit helemaal vervangen worden en wanneer is dat?
Is Euro so cap goed of raad je een ander merk aan?
Heb mijn eigen haar middellang en wil mooi vol tot ongeveer 10 cm onder mijn bh bandje.
mijn eigen haar komt met de laatste plukjes net boven mijn bandje.
brittje88 schreef:kunnen degene met blonde Extensions mij eens vertellen wat voor producten hun gebruiken om het mooi te houden?
Ik merk dat doordat het geblondeerd haar is het een stukje moeilijker is om mooi te houden en door het stijlen zal het ook wel komen.
babydolll schreef:Marnixx schreef:Ik heb flip in hair gekocht op de libelle zomerweek..
Moet nog wel effe oefenen
Zal binnenkort foto's maken.
clip in bedoel je? flip in ken ik niet, mss iets nieuws?
Marnixx schreef:Hoge staart wil niet echt.. wel een lage staart!
Ik moet zelf mijn haar nog bij laten knippen anders valt het een beetje op.
Zal je vertellen dat het niet goedkoop is, maar heb het er wel voor over!
Met goeie verzorging doe je er ongeveer 2 jaar mee.. mij heeft het 173 euro gekost.