gabjj8 schreef:haha, neehoor...
de spiegel kan geen ander beeld geven als wat ik zelf zie
Is dat niet juist de valkuil van anorexia?
Jij ziet vet, waar dit simpelweg niet zit.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
heb het zelf ook hoor, maar met mn verstand weet ik dat het niet klopt wat ik zie in de spiegel. Het is de anorexia die dat ziet, niet jij zelf. Ikzelf besef dat heel goed. Maar het is bijna onmogelijk om naar je vestand te luisteren omdat de anorexia zo veilig voelt. Lastig uitleggen aan mensen die het zelf niet hebben meegemaakt. Zit er nu midden in, ga er niet teveel over zeggen ivm meelezers. Krijg wsl behandeling binnenkort. Als er iemand meer wil weten kan dat via PB. gabjj8 schreef:haha, neehoor...

gabjj8 schreef:haha, neehoor...

Minjon schreef:Ik ben ook nog steeds aan het vechten, al gaat het al super nu!Wil het nu ook niet meer, maar toch bang om dik te worden...
Ik wil graag van psyg af zodat ik meer tijd heb voor mijn paard, dat is het lichtpunt voor mij geweest, Goldie.

RedPassion schreef:Meiden, ik begrijp dat jullie je verhaal kwijt willen en ik weet hoe eenzaam en onbegrepen je je kan voelen in deze strijd. Maar denken jullie eraan dat sommige dingen die jullie opschrijven ook een negatieve invloed op anderen die dit lezen kunnen hebben? Het noemen van gewichten of hoeveel je bent afgevallen en wat je wel/niet eet en doet om dat te compenseren lijkt me niet handig in een topic dat bedoelt is om elkaar te steunen.
gabjj8 schreef:ik ben echt niet dunner hoor xD
ik ontbijt juist meestal alleen maar, kan me moeder zien dat ik wel eet, en op school eet ik vaak niets, of juist zoveel, dat ik het er meteen weer uitgooi..
slechte gewoontes.....
XxHaffiesxX schreef:Laura wat vervelend zeg. Lijkt me egt vreselijk om een sonde te hebben.. Heb je verder nog wel hulp?

Daarvoor een stuk taart MOETEN eten, met gigantisch veel slagroom
kon er niet onderuit. Moet van mezelf vandaag weer compenseren (alleen een beetje avondeten). 't Blijft een strijd in mn hoofd die nooit over lijkt te gaan.