Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MaaikeMo schreef:Allereerst, gefeliciteerd..
En ik zou gewoon naar de EHBO gaan en je klachten vermelden, hoelang je er al mee loopt, en dat je dus niks meer kan.. ze moeten je echt wel helpen dan hoor.. Succes en beterschap
blue_kim schreef:chocobroodje schreef:Een allergie bouw je op, dat gebeurt meestal niet ineens. Tsja als het morgen niet over is zou ik terug gaan naar je huisarts, vragen om een echo of iets..... Heel vervelend zo aan de vooravond van je huwelijk!
nou echt, baal als een stekker, helemaal met alle voorbereidingen die nog gedaan moetenw orden.
ik ga als het morgen ngo zo is gewoon om een echo vragen.. dat mogen ze niet weigeren toch...
echt heel erg bedankt allemaal voor het meedenken... begon al te denken dat ik me aanstelde..
Bel morgen zodra je HA open is met de assistente en vertel je verhaal nogmaals, zou er ook duidelijk bij zeggen dat je maandag gaat trouwen. Geen idee wat er aan de hand is, kan echt van alles zijn. Van stress (ja sommige mensen worden letterlijk ziek van de stress) kan je lijf ook gekke dingen doen.
al moet ik strak staan van de pijnstillers! maar ik hoop echt dat het niet meer terug komt! 

kleinvosje schreef:Wat bij mij opkomt, ook uit eigen ervaring, is het volgende. Kan het zijn dat je vriend iets te diep is doorgedrongen tijdens het vrijen? Het kan zijn dat hij onbewust de baarmoedermond heeft aangetikt, en dat je daar heel gevoelig op gereageerd hebt. Dat resulteerde in pijn, waarop jij ging spannen, en die spieren daar nu spierpijn van hebben gekregen. Klinkt misschien een beetje raar, maar het is mogelijk. Zeker omdat je ook af en toe geen last hebt, maar wel als je op je buik drukt.
Ik wil je wel even complimenteren dat je dit soort privé-zaken op een publiek forum zet, heel goed van je!
Ga toch nog een keer naar je huisarts, leg uit dat je gaat trouwen en dat je dat fatsoenlijk wilt kunnen doen, zonder krom te liggen van de pijn! Al geeft ie je maar een zware pijnstiller voor in geval van nood, die je misschien niet eens gaat gebruiken~!
er zitten hier zoveel mensen op, en een hoop mensen met een heleboel levenervaring etc. dus ik dacht al, hier moet ik toch een hoop wijzer woden!
en dat de dokter aan mijn baarmodermond zat te wriemelen, deed het wel erg pijn....