Behandeling in buitenland, laatste optie(?)word niet vergoed

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 11:04

Met mijn zoon kom ik hier bij een arts die blijkbaar veel nederlanders behandelt.HIj zit dacht ik in het middelheim in antwerpen,ik weet dat er mensen behandelt worden dat het gewoon door de nederlandse verzekering betaalt word,nu even op zijn naam komen....http://www.orthopediemiddelheim.be/pati ... =126&s=164 dit is hem.

doerakje

Re: Behandeling in buitenland, laatste optie(?)word niet vergoed

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-10 11:42

Dank je wel! Daar zal ik eens in gaan kijken, wat heeft hij bij je zoon behandelt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 22:12

Ook voor een scoliose maar ,mijn zoon is zo krom dat hij vanzelf weer recht is :D .Maar hij blijft onder controlle of er niks verandert omdat hij heel lang en mager ook is.Zijn s is echt een S maar daar door staan de bochten wel loodrecht.
Maar ik zat daar dus vaak in de wachtkamer en hoorde nogal eens wat.

doerakje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-10 10:56

Hoe oud is je zoon als ik vragen mag?
Ik hoop dat hij al uitgegroeid is want dat hij recht staat is vrij normaal bij scoliose.. het gevaar is alleen dat je organen langzaam zo geplet worden dat ze niet meer functioneren.
Ik ga van de week een bloedgasmeting laten doen bij mijn huisarts, het schijnt dat je door een ernstige scoliose een kans hebt op verhoogt co2 in je bloed wat je ook erg moe maakt omdat je dat als je wakker word smorgen uit moet stoten.Dit komt dan omdat mijn long inhoud zo verkleind is door de scoliose.

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 17:01

jeetje meis wat een ellende,

ik weet precies wat je door maakt ik ben ook nood gedwongen door mn rug gestopt met rijden iig voor 2 jaar,
start op zz-licht niveau echt een droom die uit komt maar helaas maag het niet zo zijn,
ik heb 5 versleten tussen wervel schijven en 2 hernia's door een foute diagnose 10 jaar geleden ..was toen 17
ik heb het dus 10 jaar kunnen rekken en met veel pijn toch door blijven rijden om maar niet toe tegeven aan alles ,
nu kan ik echt niet meer alles doet zeer,(en de kans dat ik in een stoel kom is ook erg aanwezig)

in het ziekenhuis waar ik onder behandeling ben weten ze ook niet meer wat ze met me aan moeten (mca in alkmaar) dus hup krijg je morfine
voorgeschoteld dat werkt wel maar neemt natuurlijk niet het probleem weg,nu wordt ik doorgestuurd naar nijmegen
de sint maartens kliniek dat schijnt het beste ziekenhuis in ned te zijn op het gebied van erge rug problemen...mischien ben je er al geweest anders echt de moeite waard !!! er is alleen wel een wachtlijst van een half jaar maar ja als ze ergens nog mischien iets voor je kunnen doen (net ale in mijn geval) dan is het daar,
ik hoop over 2 jaar (dat is gewoon een tijd die ik ervoor heb uit getrokken) weer het stokje over te nemen van mn instructrice die zo lief is hem te rijden de komende tijd en te starten op het zelfde niveau zodat ik m niet hoef te verkopen,

ik wil je heel veel sterkte wensen,

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 10:02

Topic is alweer een paar maandjes oud, maar hoe is het inmiddels met je?

lesilla

Re: Behandeling in buitenland, laatste optie(?)word niet vergoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 11:03

Ben ook benieuwd, ben je al in België gaan kijken?