Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik dacht dat ik eroverheen was, ik ben getrouwd en m'n man is er altijd, ben dan ook niet bang. Maar laatst was ie er twee nachtjes niet, nou meid, ik was er NOG niet overheen. Ik sliep ook weer met 't licht aan, net als vroeger (dan kwam m'n pa het licht uitdoen als ik eenmaal sliep). Ook als ik eerder naar bed ga dan m'n man, val ik nog steeds in slaap met het licht aan, echt een schijterd ben ik 
Door deze angsten (die al begonnen op m'n 5e) ben ik er wel heel erg goed in geworden om te horen waar iets vandaan komt en wat het is, maar SOMS zijn er van die geluiden die echt te creepy zijn...
Komt m'n vader naar boven en ik zeg dat er een luipaard onder het bed ligt
Gaat ie kijken is het gewoon een schaduw van het dekbed 
Nu denk ik dus constant dat ik een geest zie als ik iets zie wiebelen in mijn ooghoek (wat ongetwijfeld een wimper zal zijn
). Ik geloof niet in geesten, ben daar te nuchter voor, maar inderdaad: 's nachts is alles anders!
Urko schreef:In geesten geloof ik wel. Maar dat komt puur omdat onze oude overleden buurman hier nog regelmatig (vooral in de maand wanneer hij overleden is) komt klieren. Lampjes die aanspringen of zelf uitgaan, en nee ik ben niet gek, want mijn moeder en broer maken het ook mee. En dan roepen we, "ja jan, we zijn je niet vergeten hoor!" en dan houd het meteen weer op.

Veel te bang dat er 'iets' in zit oid, vraag me niet waarom. 
Morgen ga ik, jawel, naar Uri Geller.
Mijn tante had kaartjes gewonnen en vind hem vreselijk. Net als ik, maar mijn mams vindt die shows helemaal geweldig, dus dan ga ik maar mee.

Balou_k schreef:Ik ben ook bang in het donker, als ik alleen ben, de engste dingen kan ik zien..
Slaap vaak bij mijn zusjeen ik ben 17
bijna 18..
.
Myukii schreef:Ohh Freekie, super, je had het er van de week al over, maar toen veranderden we van onderwerp.Morgen ga ik, jawel, naar Uri Geller.
Mijn tante had kaartjes gewonnen en vind hem vreselijk. Net als ik, maar mijn mams vindt die shows helemaal geweldig, dus dan ga ik maar mee.
![]()
Goed materiaal voor een aantal slapeloze nachtjes, hihi!
Dus sorry, morgenavond gaat 'm niet worden, moet daar 7 uur zijn.
ik zou bang zijn dat de geesten zoiets hebben van "joh, ze is geintresseerd in ons, leuk, komen we ook ff bij haar op bezoek!"
Ik slaap ook niet goed als ik alleen ben, en al helemaal niet in t donker. Tenzij ik buiten ben, heel gek, maar voor mijn gevoel heeft "alles" daar de ruimte en waait het dan weg. Misschien vreemd voor anderen maja

Ook ik ben 18, alleen sliep ik juist vroeger nooit en gaat het tegenwoordig wel wat beter.. Ik heb als klein meisje het boekje 'Ik ben een held' gelezen, die kregen we van school. Hierin stond een verhaaltje over 'de botteboe', hier heb ik echt vreselijke nachtmerries van gehad. Slapen met het licht aan, ruim een jaar lang. Dit ging op een gegeven moment wel beter en kon ik met mijn licht uit slapen. Ik had wel last van slaapproblemen en zag regelmatig spoken in mijn kamer. Dit zie ik nog steeds zo. Ik slaap met mijn licht uit maar deze doe ik regelmatig even aan om mijn kamer te kunnen overzien..

) of in de logeerkamer met een waterbed. Had gekozen voor het waterbed maar toen het er op aan kwam ben ik naar beneden gesneakt en heb me mooi bij die kinderen neergelegd! haha. Dat je zó blij kan zijn met een nachtlampje, poehee...