Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Moontje1991 schreef:Waarom niet?
Spijkerbroek, Blouse en hakken.
En voor de normale dagen Spijkerbroek Blouse/t-shirt en gympen.
(op vakantie zou ik al helemaal geen rokje aan gaan trekken teminste ik ga op vakantie om dingen te zien en te doen niet om de hele dag op een stoel te zitten)
Moontje1991 schreef:Wat een rare gedachtengang van je jana.
Waarom een rokje aan als je dan pijn moet lijden terwijl je daar met een spijkerbroek geen last van hebt?
Als ik op schoenen met dunne zolen loop doet elk steentje en blaadje dat op de stoep ligt pijn dus ik doe geen schoenen met platen zolen aan
Waarom een rokje aan als je dan pijn moet lijden terwijl je daar met een spijkerbroek geen last van hebt?
Als ik op schoenen met dunne zolen loop doet elk steentje en blaadje dat op de stoep ligt pijn dus ik doe geen schoenen met platen zolen aan
Suzanne F. schreef:JoycexLynn12 schreef:hoe heb je dat gedaan?
Lees mijn vorige post. Een lipo.
Laura82 schreef:Denk inderdaad dat een broekje de beste oplossing is. Had ook al voor onderbroeken met pijpjes gekeken, maar die van sloggi waren niet lang genoeg. Het schuurt net wat lager bij mij. Corrigerende broekjes hebben wel de juiste lengte, maar of dat bij 40 graden nog erg lekker zit...Zijn vaak van die synthetische dingen.
Lalidan schreef:Naast een broekje, is het ook belangrijk om na te denken over hoe je loopt. Heel veel meiden zie ik met de enkels tegen elkaar, of zelfs de ene voet voor de andere lopen. Dan duw je je bovenbenen natuurlijk helemaal tegen elkaar! Dus zoveel mogelijk je enkels op heupwijdte houden, scheelt echt al een heleboel in het schuren (bij mij tenminste wel).
Lipo zou ik wel willen, maar wie gaat dat betalen? Zorgverzekering niet, enkel en alleen omdat ik last van schuren heb.....
Edit: Verschrikkelijk domme typfout.....
Alja schreef:beetje zinloze discussie word het zo terwijl het een heel praktisch topic is..
ben heel benieuwd wat die pleister van de vorige pagina kost want kon dat niet zo snel vinden.