Lang leve de kleurspoelingen..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Calice

Re: Lang leve de kleurspoelingen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-10 22:30

nou mijn ma viel bijna van haar stoel toen ze het zag _O- , nu mijn vriend nog O:) hij is nu een weekendje met zijn vrienden op pad en heeft echt he-le-maal niets met bruin/rood haar en was altijd gek op mijn blonde lokken :o :')

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 22:30

Gelukkig nog nooit meegemaakt. :P
Vind ook wel dat je een mooie kleur blond van jezelf hebt!

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-10 07:39

Ben er net achter gekomen dat ik voorlopig nog met deze kleur door het leven moet... had expres 100X gevraagd of dit echt een kleurspoeling was omdat het onduidelijk op het doosje stond, en er kon me verzekerd worden dat dat het geval was.... omdat deze kleur zo goed heeft gepakt ben ik toch nog alles door gaan pluizen en blijkt me permanente verf verkocht te zijn... ik heb nu dus nog 2 doosjes met permanente verf staan... is het denk jullie slim om het zelf lichter te gaan kleuren of zal ik toch maar naar de kapper gaan?

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 09:37

Als ik jou was zou ik highlights laten zetten bij de kapper, dan is je haar al meteen een stuk lichter en natuurlijker van kleur. Je uitgroei is dan straks ook minder duidelijk. Eventueel laat je daarna nog een paar keer highlights zetten totdat je uitgroei zo goed als gelijk is aan je uitgroei.
(Ik spreek uit ervaring, heb mijn haar al eens bijna zwart en groen gehad, ben twee keer gered door de kapper ;) )

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-10 12:02

heb net 2 uur bij de kapper gezeten := , m'n haar is nu bruin want dat is de enige basiskleur waar ze weer lichtere tinten aan kunnen toevoegen, nu moet ik het even 3 weken rust geven en dan gaan ze het wat lichter maken en highlights plaatsen. over max een maand of 6 zal ik weer blond zijn := .

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-10 15:50

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 15:55

Het staat je wel degelijk meid! Ik vind het echt heel erg leuk staan, wat je nu hebt..

Ik heb het zelf ook wel eens gehad, ik ben van mezelf bijna witblond, dus daar pakt alle verf super goed op, en helaas duurt het ook heel lang voor het er uit gaat. Ik heb dus wel eens 2 maand als paarse kerstbal rondgelopen.. Je raadt het al: ik verf mijn haar niet meer :+

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 17:13

Woow die kleur van de kapper is supeeeeeeeeer!