Daar kan ik denk ik niet veel mee.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DeniseM schreef:Als ik ziek ben, en ik wil echt ergens heen.
Dan neem ik 4x per dag 2 paracetamol.
Of het echt goed is weet ik niet? Maar het helpt wel
Ibbel schreef:DeniseM schreef:Als ik ziek ben, en ik wil echt ergens heen.
Dan neem ik 4x per dag 2 paracetamol.
Of het echt goed is weet ik niet? Maar het helpt wel
Prima manier om zelfmoord te plegen, een overdosis paracetamol.
Slecht advies dus...
Er bestaan geen wonderen, en ook geen wondermiddelen. Doorlopen met jouw klachten kan je bovendien een longontsteking bezorgen, of andere ellende. Gewoon uitzieken dus, en je gezondheid niet in de waagschaal stellen.

Ik hoop dat je er morgen doorheen komt.. Beterschap!
Ik snap dat een groot deel van nederland zo'n dag als koninginnendag onmisbaar vind
waaronder ik 
Manon_ schreef:Lisann__ schreef:Je hebt er iets aan. Uitzieken. Dan maar een jaartje niet naar Koninginnedag. Niet zo spannend.Nou, lekker aardig advies.
Als je het zo triest vind waarom reageer je dan?
Ik sta liever open voor advies waar ik wel iets aan heb.
CtjeLief schreef:ik had enkele weken geleden zware keelontsteking, kon niet eens slikken zonder door de grond te gaan van de pijn. Op advies van HA pijnstillers geslikt, Nurofen 400 mg, pijn verdween als wolken voor de zon, helpt echt..! Voelde me dan ook enkele uren wat fitter..
Btje rotopmerking van Manon, want ik kan me heel goed voorstellen dat je Koninginnedag niet wil missen voor zo'n rotgriep..Ik hoop dat je er morgen doorheen komt.. Beterschap!

Nicky__ schreef:grog heet hetop google staan heel veel recepten
ROG (1 flinke mok)
ingrediënten:
1 kop sterke zwarte thee (of gember-citroenthee van Twinings)
flinke scheut rum of cognac
scheutje citroensap
schep honing of suiker
* evt smaakmakers zoals kaneel of kruidnagel
en dit moet je doen:
Breng water aan de kook en zet de thee flink sterk. Voeg de overige ingrediënten toe. Drink op en kruip onder de wol.
Werkt heel goed voor een goede nachtrust..en ik vond het altijd juist heel lekker.
Ibbel schreef:Prima manier om zelfmoord te plegen, een overdosis paracetamol.
Slecht advies dus...
Er bestaan geen wonderen, en ook geen wondermiddelen. Doorlopen met jouw klachten kan je bovendien een longontsteking bezorgen, of andere ellende. Gewoon uitzieken dus, en je gezondheid niet in de waagschaal stellen.
Manon_ schreef:Jeetje doe niet zo triest. "Ik móet erbij zijn." Ga lekker uitzieken als je er zo'n verschrikkelijke last van hebt.

Ibbel schreef:Amen. Van een keertje Koninginnedag missen ga je niet dood hoor. OOK niet als dat voor jou HET feest van het jaar is.Er bestaan geen wonderen, en ook geen wondermiddelen. Doorlopen met jouw klachten kan je bovendien een longontsteking bezorgen, of andere ellende. Gewoon uitzieken dus, en je gezondheid niet in de waagschaal stellen.