Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Red_Savage schreef:Haha, goed excuus.
Volgens mij doe ik het trouwens erger als ik gestresst ben. Maar dat is niet de grootste oorzaak, ik doe het sowieso. Alleen als ik gestresst of boos ben dan... nouja kan ik best wel medelijden hebben met mijn wang.
@themuisje .. lotgenoot
oooh ik weet nog wel met schoolzwemmen. had ik he zó koud dat ik altijd standaard mijn vingers in de mond had... en dan maar kouwen
mijn wang ligt momenteel ook open. evenals mijn lip. ik had koortslip waar een korstje op zat, en jaaaaa die moet er af 
themuisje schreef:Red_Savage schreef:Haha, goed excuus.
Volgens mij doe ik het trouwens erger als ik gestresst ben. Maar dat is niet de grootste oorzaak, ik doe het sowieso. Alleen als ik gestresst of boos ben dan... nouja kan ik best wel medelijden hebben met mijn wang.
@themuisje .. lotgenootoooh ik weet nog wel met schoolzwemmen. had ik he zó koud dat ik altijd standaard mijn vingers in de mond had... en dan maar kouwen
mijn wang ligt momenteel ook open. evenals mijn lip. ik had koortslip waar een korstje op zat, en jaaaaa die moet er af
auww
Steef schreef:Als ik pizza heb gezeten heb ik vaak ook wat velletjes in m'n gehemelte hangen, omdat ik weer veel te vroeg ben gaan eten toen die nog super heet was. O jahoor, moeten er allemaal uit! Zit ik altijd met zo ongeveer m'n hele hand in m'n mond die dingen eruit te trekken
Dit doe ik dus ook. Steef schreef:Ik trek trouwens ook altijd met m'n vingers velletjes van m'n lip
_SteR_ schreef:themuisje schreef:ik beet vroeger zelfs mijn teennagelsen inderdaad. dat door de pijn heen hem ik met mijn nagels, zo van zo dat heb ik goed gedaan
Hahaha, hier nog één!Maar dan wel heel, heel vroeger. Ik ben nu niet meer zo lenig..
ben me er nu alleen we van bewust dat het niet heeeel smakenlijk is

en als het dan open is baal ik.. ik weet dat ik wéér meer littekens maak, maar toch doe ik het.

Rienn schreef:themuisje schreef:velletjes naast je vingers he, die zij zo lekker vleesig![]()
Die eet ik dus ook "wat klinkt dat gek" vooral wanneer ik stress heb.. Mijn vingers zijn nu ook weer stuk, en ben er sinds gisteren mee gestopt. Laat het weer groeien en over een paar weken begin ik weer.
themuisje schreef:erg he, had nooit gedacht dit op internet te zetten haha. je kan er echt lekker met je tanden in. en dan los trekken en op kauwen
nagelak helpt nietvind ik juist lekker... kun je eerst dat er af schrapen
soort van voorgerecht