"Wangbijten"

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Steef

Re: "Wangbijten"

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 19:59

Ik trek trouwens ook altijd met m'n vingers velletjes van m'n lip :=

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 20:01

Red_Savage schreef:
Haha, goed excuus. :))

Volgens mij doe ik het trouwens erger als ik gestresst ben. Maar dat is niet de grootste oorzaak, ik doe het sowieso. Alleen als ik gestresst of boos ben dan... nouja kan ik best wel medelijden hebben met mijn wang. :=

@themuisje .. lotgenoot :')

:= oooh ik weet nog wel met schoolzwemmen. had ik he zó koud dat ik altijd standaard mijn vingers in de mond had... en dan maar kouwen :+ mijn wang ligt momenteel ook open. evenals mijn lip. ik had koortslip waar een korstje op zat, en jaaaaa die moet er af :))
auww

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 20:02

velletjes naast je vingers he, die zij zo lekker vleesig :+

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-10 20:02

themuisje schreef:
Red_Savage schreef:
Haha, goed excuus. :))

Volgens mij doe ik het trouwens erger als ik gestresst ben. Maar dat is niet de grootste oorzaak, ik doe het sowieso. Alleen als ik gestresst of boos ben dan... nouja kan ik best wel medelijden hebben met mijn wang. :=

@themuisje .. lotgenoot :')

:= oooh ik weet nog wel met schoolzwemmen. had ik he zó koud dat ik altijd standaard mijn vingers in de mond had... en dan maar kouwen :+ mijn wang ligt momenteel ook open. evenals mijn lip. ik had koortslip waar een korstje op zat, en jaaaaa die moet er af :))
auww

ja, hier ligt het ook weer helemaal open. Bah, en ik ben het ZO zat. Dat vieze gevoel de hele tijd. En de hele tijd met je tong er naast gaan wat het nog veel erger maakt! :=

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 20:04

toen ik een gat in mijn gehemelte had (groeide een tand :x )
kwam er allemaal grote lappen vel af. en ja hoor dan zit je met je hele hand in je mond die er uit te werken. want als ik ze eenmaal gevoeld heb MOETEN ze eruit. :\ en dan raar vinden dat het giga ontstoken is :+

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 20:06

Als ik pizza heb gezeten heb ik vaak ook wat velletjes in m'n gehemelte hangen, omdat ik weer veel te vroeg ben gaan eten toen die nog super heet was. O jahoor, moeten er allemaal uit! Zit ik altijd met zo ongeveer m'n hele hand in m'n mond die dingen eruit te trekken :=

_SteR_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 20:07

themuisje schreef:
ik beet vroeger zelfs mijn teennagels :x en inderdaad. dat door de pijn heen hem ik met mijn nagels, zo van zo dat heb ik goed gedaan :))

Hahaha, hier nog één! :') Maar dan wel heel, heel vroeger. Ik ben nu niet meer zo lenig.. :+

leintje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 20:08

Steef schreef:
Als ik pizza heb gezeten heb ik vaak ook wat velletjes in m'n gehemelte hangen, omdat ik weer veel te vroeg ben gaan eten toen die nog super heet was. O jahoor, moeten er allemaal uit! Zit ik altijd met zo ongeveer m'n hele hand in m'n mond die dingen eruit te trekken :=

Herkenbaar :+ Dit doe ik dus ook.

Meert

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 20:09

Steef schreef:
Ik trek trouwens ook altijd met m'n vingers velletjes van m'n lip :=

Die trek ik er af met mijn tanden. Gelukkig nu het weer wat warmer is heb ik niet meer zo'n last van velletjes aan mijn lippen dus kan ik er ook niets aftrekken. Ik pak wel vaak mijn onderlip met mijn tanden en zit er dan wat mee te frummelen.

Op mijn wang kauwen doe ik vooral in mijn slaap. Kapot bijten gelukkig niet, maar ik wordt wel regelmatig wakker met een dikke binnenwang (zie je gelukkig niet aan de buitenkant). Als ik dan ga eten dan kauw ik regelmatig een stuk wang mee en dan wil het wel eens opengaan.

Velletjes naast/ onder mijn vingers trek ik er ook vaak met mijn vingers of tanden af.

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 20:10

_SteR_ schreef:
themuisje schreef:
ik beet vroeger zelfs mijn teennagels :x en inderdaad. dat door de pijn heen hem ik met mijn nagels, zo van zo dat heb ik goed gedaan :))

Hahaha, hier nog één! :') Maar dan wel heel, heel vroeger. Ik ben nu niet meer zo lenig.. :+

ik kan het nog steeds :') ben me er nu alleen we van bewust dat het niet heeeel smakenlijk is

*hoopt op de tijd dat dat gebeurd met de nagels en wangen*

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-10 20:12

En niemand weet wat helpt? :=

Volgens mij moeten we serieus in rehab. :=

Cheetahfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 20:13

themuisje schreef:

Jij schrijft wat ik denk :')

ik bijt niet echt op mijn wang, maar bijt wel mijn hele vingers open :o
Nagels zijn al te kort om te bijten, dan maar de velletejs ernaast :o
Lippen soms ook...

Bytex, alles heb ik geprobeerd, niets helpt :')

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 20:13

ik beloof bij deze plechtig om te stoppen met nagelbijten. als dat lukt ga ik het wangbijten proberen af te leren :D

_SteR_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 20:14

Ik denk niet dat er wondermiddeltjes zijn om te gebruiken bij het stoppen met oneffenheden wegbijten :+
Laatst bijgewerkt door _SteR_ op 26-04-10 20:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

wangbijten heb ik niet, maar nagelbijten en velletjes wegtrekken wel.. eventueel beginnende puisten molesteren en korsten afhalen doe ik ook heel erg :o
ik krab wonden altijd tig keer open (die weer zijn ontstaan door krabben door jeuk/eczeem), hoe pijn het ook doet 8)7
en geen idee waarom.. het is op de een of andere manier een lekker gevoel := en als het dan open is baal ik.. ik weet dat ik wéér meer littekens maak, maar toch doe ik het.
daarom worden mn benen ook niet meer bruin denk ik.. 1 groot littekengebied ^)

nagelbijten heb ik wel opeens afgeleerd en geen idee waarom en hoe.
ben op gegeven moment nagellakjes gaan opdoen en ik vond het zonde van mn mooie gelakte nagels geloof ik :+

vlgs. mij is het ook erfelijk want mn moeder en zusje zijn net zo erg.

purny

Ik doe het ook... kan er niks aan doen en blijf het doen...

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 20:15

themuisje schreef:

:')

Die eet ik dus ook "wat klinkt dat gek" vooral wanneer ik stress heb.. Mijn vingers zijn nu ook weer stuk, en ben er sinds gisteren mee gestopt. Laat het weer groeien en over een paar weken begin ik weer.

Cheetahfan

Ik heb al vet vaak geprobeerd te stoppen :')
Moet zeggen dat het met drukke/stressvolle dagen wel erger word...

996981

erg he, had nooit gedacht dit op internet te zetten haha. je kan er echt lekker met je tanden in. en dan los trekken en op kauwen :))
nagelak helpt niet :n vind ik juist lekker... kun je eerst dat er af schrapen :') soort van voorgerecht

Cheetahfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 20:16

Rienn schreef:
themuisje schreef:

:')

Die eet ik dus ook "wat klinkt dat gek" vooral wanneer ik stress heb.. Mijn vingers zijn nu ook weer stuk, en ben er sinds gisteren mee gestopt. Laat het weer groeien en over een paar weken begin ik weer.

Heb precies hetzelfde :')

Steef

Nou als je wil stoppen met nagelbijten moet je er is oorsmeer aan smeren, deed 1 keer perongeluk m'n vinger in m'n mond nadat ik ermee in m'n oor had gezeten, man wat is dat smerig

*oke lekker fris verhaal weer :=*

Rienn

Ik bijt alleen echt geen nagels! Vind ik zo'n vreselijk gevoel :')

Cheetahfan

themuisje schreef:
erg he, had nooit gedacht dit op internet te zetten haha. je kan er echt lekker met je tanden in. en dan los trekken en op kauwen :))
nagelak helpt niet :n vind ik juist lekker... kun je eerst dat er af schrapen :') soort van voorgerecht

Precies :')
Hoeveel pijn het ook doet, soms trek ik ze tot bloedens toe open :o

Anoniem

themuisje _O-

ik schraap nagellak er wel af als het niet meer mooi is ja :')
aceton? was dat? :+

steef :oo _O-

_SteR_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 20:17

suze_ schreef:
vlgs. mij is het ook erfelijk want mn moeder en zusje zijn net zo erg.

Zou goed kunnen :j
Mijn vader bijt ook de velletjes rondom zijn nagels tot bloedens toe open. Dit ziet er altijd verschrikkelijk uit, vandaar dat dit mij de laatste tijd een beetje weerhoudt :Y)