Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
patjelisa schreef:chemische peeling is best wel pittig en moet in het ziekenhuis.
Ik heb ook niet super goede verhalen gehoord over Microdermabrasie...
Ik heb jaren geleden tweedegraads verbrandingen gehad op mij gezicht en armen en heb daar door aardig wat sproeten aan over gehouden maar niet echt heel mooi...
Wat veel mensen ook doen is laseren en dat helpt wel!
patos schreef:Kun je niet eerst voor een fruitzuurpeeling kiezen? Ik heb 3x een fruitzuurpeeling gehad bij de huidtherapeut inverband met acne en littekentjes. De eerste paar dagen zie je er niet uit omdat je hele huid gaat vervellen, maar daar komt een veel mooiere en gladdere huid onder vandaan.
Het is minder duur en misschien het proberen waard?
patos schreef:@ Relaxed: maar jij heb dat 1x gedaan? Volgens mij moet je het net als microdermobrasie meerdere keren doen.
Ook de inwerktijd speelt mee, hoe langer het inwerkt, hoe dieper het in de huid inwerkt.
Het zal ook vast niet zo goed werken als de veel duurdere therapieën, maar het is wel een stuk goedkoper (30 euro per behandeling geloof ik...) dus als je twijfelt kun je misschien wel een poging wagen?
patjelisa schreef:Ik had ook altijd begrepen dat je een dag op de intensive care moet liggen na een chemische peeling?
BarockPinto schreef:Ik heb nu microdermabrasie laten doen.
Heb hele rode wangen nu, maar de huid is superzacht geworden.
Zie inderdaad al een heel klein verschil met hoe het was.
Hmm, vind groene thee niet zo lekker, maar kan het zowiezo even proberen he