Als mijn 'monster' op is koop ik een grotere verpakking die past bij mijn haar soort want je hoort ook goede verhalen over de chi haar producten. Kost indd wat maar je hebt maar een klein beetje nodig gelukkig
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Debbie schreef:Ja via de haarshop krijg je er inderdaad ook zo'n flesje Silk infusion bij!
Iedereen zegt dat je daar heel lang mee doet.. maar dat kan ik me haast niet voorstellen..![]()
Ben nogal van het overmatig gebruiken
Heb vandaag een mail gestuurd naar die haarshop. Ben benieuwd naar het verschil tussen de verschillende modellen.

babydolll schreef:Debbie schreef:Maar met zo'n kleine druppel kun je toch nooit je hele haar 'doen'?
Dan zit er toch niet overal wat?
ik gebruik een paar druppels, over mn handen wrijven en dan door je haar doen
LiSSy schreef:ik wil graag een krultang van CHI, maar weet niet zo goed welke maat ik moet nemen, wil niet een al te dikke want mijn haar is niet zo heel erg lang en dan heb je maar zo weinig krul.
Kun je het dan ook eerst stijlen en dan die krullen in zetten? Debbie schreef:Jeetje.. dat filmpje!! Als ie binnen is ga ik dat ook maar eens proberen!Kun je het dan ook eerst stijlen en dan die krullen in zetten?
.
Vloog de postbode bijna om zn nek 
volgens mij vind ze het een beetje overdreven.
Tuurlijk had ik stiekem gehoopt een grote wonderen.. maar helaas