Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xShanty schreef:Eeh, stoppen met smeren en even een tijdje pijn lijden.. Als je blijft smeren, maakt het niet uit wat je smeert, dan worden je lippen zwak (bv leer word ook zwak als je het elke dag invet) en heb je het alleen maar meer nodig.
Purol helpt bij mij wel altijd heel goed bij pijnlijke lippen. Maar raad je toch aan gewoon een tijdje te stoppen met elke dag smeren..
Vooral met deze zon, ik fiets meer en rijd meer paard. Kan het ook zijn dat mijn lippen verbranden?

Ikwashier schreef:xShanty schreef:Eeh, stoppen met smeren en even een tijdje pijn lijden.. Als je blijft smeren, maakt het niet uit wat je smeert, dan worden je lippen zwak (bv leer word ook zwak als je het elke dag invet) en heb je het alleen maar meer nodig.
Purol helpt bij mij wel altijd heel goed bij pijnlijke lippen. Maar raad je toch aan gewoon een tijdje te stoppen met elke dag smeren..
Eigenlijk dacht ik dit zelf ook al..Vooral met deze zon, ik fiets meer en rijd meer paard. Kan het ook zijn dat mijn lippen verbranden?
Blistex helpt bij mij niet echt, bij mijn vader wel maar niet bij mij.
Eigenlijk bevalt Vaseline me wel, alleen niet bij dit weer. Misschien moet ik toch maar de echte Vaseline kopen, of dat spul van de Tuinen, klinkt ook wel goed.