Afpulk-proof mascara

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 12:03

Waarom je pulkt? Nou euh omdat er een fikse laag mascara opzit. Zolang jij daar niet in gaat minderen zal je blijven pulken en nee er bestaat geen pulkproofmascara.

Ieder zijn smaak, maar ik snap niet dat je dit mooi vind :n

Esgaroth

Re: Afpulk-proof mascara

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 12:04

Ik ga temmen, ik had dit al verwacht, TS kan redelijk tot niet tot commentaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 12:05

A
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 17-07-23 12:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 12:05

Ik had trouwens wel een mooi resultaat met zo'n dubbele van Loreal, was iets met Beauty Tubes in de naam. Ik heb ook lange wimpers en gebruik ook vaak veel mascara, maar doorgaan totdat je spinnenpootjes krijgt is gewoon niet mooi. Kijk maar eens van dichtbij naar je wimpers, ziet er heel erg raar uit. Ik spreek alleen uit ervaring en probeer je niet op de kast te jagen.
Een perfecte mascara bestaat niet bij overmatig gebruik. Je kunt met elke mascara het gewenste effect bereiken (torenhoog, volume en krul), maar elke mascara heeft z'n grens.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 12:07

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 12:08

Zit hier nu met m'n Hema'tje ook lekkere wimpers te maken, het kan hoor :j Veel dunne laagjes, duurt even maar dan heeft ge ook wat :)

Anoniem

Gaat het hier nou om het pulken of om het laten zien van zoveel mogelijk bewerkte foto's met zoveel mogelijk mascara van jezelf? :+

Noeps

Jusi schreef:
Oplossing is vrij makkelijk, even flink doorpulken, dan heb je geen wimpers meer en zit je er dus ook niet meer aan te pulken :)

Helemaal mee eens. :j Denk niet dat er een andere oplossing is eerlijk gezegd.

eenitraM

Geen enkele mascara is plukproof. Het is vet wat je gemakkelijk eraf kan plukken. Maar dat is niet de bedoeling van mascara.

Denk dat je gewoon sokken om je handen moet doen. :)

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 12:11

eenitraM schreef:
Geen enkele mascara is plukproof. Het is vet wat je gemakkelijk eraf kan plukken. Maar dat is niet de bedoeling van mascara.

Denk dat je gewoon sokken om je handen moet doen. :)

Whahahaha _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 12:13

A
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 17-07-23 12:05, in het totaal 1 keer bewerkt

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 12:32

BeautyEmily schreef:
Mijn juf op school is visagiste en heeft ook zoveel op. Vind op de ondestaande foto dat het allemaal wel mee valt.

Niet elke visagiste heeft per definitie stijl ;)\

Absoluut niet negatief bedoeld hoor, maar ik denk dat er in jou geval echt de uitspraak "less is more" gebruikt kan worden.
Bijna ieder meisje gaat in dr puberteit door een fase van experimenteren met make-up, helemaal niets mis mee, maar vaak als je de foto's een paar jaar later terugziet vraag je je af waarom je er uberhaubt zo bijgelopen hebt. Mensen hier zeggen allemaal hetzelfde en dat wordt ook absoluut goed bedoeld. Ik ben heel benieuwd naar een foto van je met 2 laagjes mascara en een beetje lipgloss. Ik denk echt dat je er dan veel mooier en vriendelijker uit ziet!

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-10 12:34

Ik ben blij met mezelf, dat is het belangrijkste toch?
Het gaat erom dat IK het mooi vind, doe geen mascara op voor jullie en iedereen om me heen.

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 12:37

Ik kan me niet voorstellen dat dit goed is voor je wimpers :oo
Ik vind het eerlijk gezegd geen gezicht!
Kan je niet proberen wat minder op te doen? Misschien houd het pulken dan vanzelf op, want als je normale hoeveelheid opdoet, klont het ook niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 12:37

je moet doen wat je zelf wilt,als jij het mooi vindt,prima toch.
persoonlijk vind ik je een knap grietje en denk ik dat je al die make-up niet nodig hebt,maar eigen keuze.

wat betreft het pulken denk ik niet dat er veel aan te doen is.
behalve dan toch misschien één laagje minder opdoen?
goed laten drogen tussendoor zodat je iets minder "plakkerige"stukjes krijgt,kan ook helpen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 12:38

BE, over smaak valt niet te twisten, maar wat je er nu allemaal opsmeert kan toch ook niet lekker zitten? Sterker nog, ik denk dat je er zelfs 'tegenaan kijkt'. Geen wonder dat je zelf dus continu getriggerd wordt om er aan te zitten.

De kunst van mascara gebruiken is dat je je mascara echt om elk wimpertje apart wilt hebben. Als het gaat klonteren, dus er kruipen meerdere wimpertjes bij elkaar, dan is het stomweg mislukt. En dat gebeurt dus ook als je teveel laagjes opbrengt, of het eerste laagje niet goed genoeg laat drogen voor je de tweede opbrengt (ALS dat al nodig is, een goede mascara doet bij mij in 1x z'n werk hoor).

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 12:39

BeautyEmily schreef:
Het gaat erom dat IK het mooi vind, doe geen mascara op voor jullie en iedereen om me heen.

Natuurlijk doe je het ook voor jezelf. MAar het is wel slecht voor je wimpers. ;)

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 12:40

Waar je om vraagt bestaat niet. Anti-pluk mascara wordt niet gemaakt, omdat mensen het opdoen omdat ze het mooi vinden en het er dus niet vanaf pulken.

Dan kun je je af gaan vragen waarom je pulkt:
Is het een automatisme? Vraag aan iedereen of ze je een lel op je vingers geven als je het doet en als je tegen hen net zo aardig bent als hier dan doen ze dat graag.

Irriteren je ogen? Gooi je oude mascara weg, draag een week geen mascara maar maak wel je ogen goed schoon iedere dag ben begin overnieuw.

Zijn je oogleden te zwaar? Doe minder op.

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-10 12:41

Jetske schreef:
BeautyEmily schreef:

Natuurlijk doe je het ook voor jezelf. MAar het is wel slecht voor je wimpers. ;)

Heel goed, je kunt lezen! :j
Ik weet genoeg, dankjewel voor de reacties!

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 12:43

BeautyEmily schreef:

Absoluut, maar ik vind het jammer om te zien dat je dat allemaal nodig hebt om je mooi te voelen.
Je bent nog maar 15 en zo mag je er ook best uitzien. Maar door de hoeveelheid make-up lijk je meer op een bimbo van een jaar of 20.
Als je jezelf daar echt prettig bij voelt moet je dat uiteraard helemaal zelf weten, maar ik wil je wel graag laten weten hoe de manier waarop jij met je make-up om gaat op anderen overkomt. Het is misschien niet leuk om te horen, maar ik neem aan dat jij ook liever hebt dat mensen erlijk tegen je zeggen wat ze vinden dan dat ze achter je rug om er over gaan kletsen.

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 12:44

BeautyEmily schreef:

Oké, waar slaat die eerste opmerking op :?

Silletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 12:44

Mischien kan je ze eerst wat krullen met een wimperkrultang, dan hebben ze al vorm en dan kan je met een dun laagje mascara al een heel eind hetzelfde effect krijgen... dus heb je niet al die lagen nodig==> kan je ook niet al die lagen er af pulken..

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-10 12:45

Jetske schreef:
BeautyEmily schreef:

Oké, waar slaat die eerste opmerking op :?

Het is nog maar 10 tot 15 keer gezegd.

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 12:46

BeautyEmily schreef:
Het is nog maar 10 tot 15 keer gezegd.

Dan zeg je dat wij niet volwassen zijn. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 12:46

Zo vaak is ook al gezegd dat je veel te veel smeert maar daar doe je ook niets mee, dus dan is het ook niet helemaal fair om diezelfde reden wél te gebruiken om iemand die het goed met je bedoelt af te snauwen...