Maar die keel
het lijkt wel of er een prop watten in zit. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
het lijkt wel of er een prop watten in zit.
LiVetime schreef:Ja precies. Ik heb ook erg veel slijm in mn keel zitten waardoor k soms even naar adem moet happen.
En t hoesten bij mij klinkt als een hoog bejaard iemand, waarbij je dan denkt dat ie bezwijkt aan zijn/haar hoestbui.
libra schreef:LiVetime schreef:Ja precies. Ik heb ook erg veel slijm in mn keel zitten waardoor k soms even naar adem moet happen.
En t hoesten bij mij klinkt als een hoog bejaard iemand, waarbij je dan denkt dat ie bezwijkt aan zijn/haar hoestbui.
Of zo ongeveer stikken in een hoestbui, omdat het slijm in de weg zit.

Hoewel mijn stem nog echt te wensen overlaat, ik nog steeds het zuur krijg en nog steeds dichtzit voel ik me wel wat fitter
Tallie1979 schreef:Nou Sonja, dat vroegen anderen ook al, maar ik ben inmiddels 30 jaar, heb er nooit last van gehad, plus dat ik keelpijn heb en mijn oren dichtzitten, volgens mij hoort dat er niet bij toch?
fargo schreef:Tallie1979 schreef:Nou Sonja, dat vroegen anderen ook al, maar ik ben inmiddels 30 jaar, heb er nooit last van gehad, plus dat ik keelpijn heb en mijn oren dichtzitten, volgens mij hoort dat er niet bij toch?
Keelpijn kan echt wel bij hooikoorts horen als onderdeel van je allergische reactie slip je als het ware helemaal dicht. Het kan zijn dat er een boom of struik in bloei is waar je gewoon extra gevoelig voor bent en dan kan dat heel ingrijpend zijn hoe je hoofd en alles daarop en eraan reageert inclusief keel en slijmhuishouding..
Nooit geweten joh!