Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sonja schreef:Dan liet ik nu die douchegel "voor algemeen gebruik" in de doucheruimte achter en nam ik de rest mee. Laat de rest van het gezin dan ook maar slachtoffer worden van die "grappen", dan piepen ze wel anders.
Horsii_mine schreef:Sonja schreef:Dan liet ik nu die douchegel "voor algemeen gebruik" in de doucheruimte achter en nam ik de rest mee. Laat de rest van het gezin dan ook maar slachtoffer worden van die "grappen", dan piepen ze wel anders.
Ik deel de douche alleen maar met mijn broer.. Mijn ouders hebben een andere badkamer.
Stef_Winston schreef:Horsii_mine schreef:
Ik deel de douche alleen maar met mijn broer.. Mijn ouders hebben een andere badkamer.
Dan zou ik ook wat doen in al zijn douchegel, hupsakee, dat krijg je ervan
Fiffill schreef:Misschien moet je het zelf dan aanpakken? Idd je spullen wegbergen, slot erop, je broer flink toespreken, alleen dat verotte flesje laten staan etc.
Edit: als je die douche met je broer deelt dan werkt het idd niet. Waarom pakt hij geen spullen uit hun badkamer dan.
Kan ie niet zijn eigen spulletjes kopen?
. Nee die van mij is ook veilig verstopt op m'n kamer. ManonR_ schreef:Toch je spullen ergens goed wegstoppen! Zo gebruikt mijn broertje altijd mijn scheermesje om enorme bossen okselhaar enzo mee weg te halen. Ga ik 's avonds douchen vind ik dat ding met allemaal plukken haar erin. Nee die van mij is ook veilig verstopt op m'n kamer.
Die wil ik niet eens aanraken! Waarschijnlijk denkt hij dat omdat ik er ooit eens eentje heb weggegooit die op de vloer in de douche lag te rotten..
Eindelijk!