@ Brainless dat weet ik ook niet moet tot vrijdag dus nog maar een paar gelukkig.
@ caroline78 Ik wissel het ook af maar mag niet in me linker been spuiten dus heb alleen de keuze tussen been en buik (of bil). ik heb kant en klare spuiten.
Ook als een ander het doet lukt het niet.. heb het vriendlief al laten proberen en R. R is iemand die in de zorg zit en het dagelijks doet. maar word gewoon gek 
@ Shilady dankje wel meis
denk niet dat de HA nu nog iets gaat veranderen voor 3 dagen
...
@ Superpony dat weet ik maar het is ook zo frustrerend... het lukt me gewoon 5 weken wel. en dan de laatste week niet 
@ Binky_zephyr dankje wel
denk niet dat de HA nu nog iets gaat veranderen voor 3 dagen
..
@ Kainda ja dat is wel een oplossing misschien.. aleen heb ik dus het probleem dat ik even niet in me buik kan spuiten heb allemaal opgezette bulten in me buik
dus het moet helaas nu echt in me been..
@ Sleeper dat is juiste het rare de weken hier voor deed ik het altijd sochtends (rond 9 uur) en kon ik hem er echt zo inzeten
maar komt hopelijk wel weer.
Heb R. al thuis gehad maar elke keer als ik denk hij komt duwde ik hem weg gewoon omdat ik bang was....
R. is iemand uit de zorg.
Het is me gister niet gelukt helaas, was zo over stuur en zo boos op me zelf dat als ik door ging ik wist dat ik alles de kliko in zal gooien dus ben maar gestopt
.... Vanochtend is het me met heel veel moeite wel gelukt!!!

Bedankt voor alle lieve reacties
ik hoop dat het nu weer als van ouds wil lukken!