Ik heb precies hetzelfde gehad, bij mij bleef het aanhouden omdat ik verslaafd was aan de neusspray. Ben met dat verhaal naar de huisarts gegaan, die schreef mij een neusspray voor die niet verslavend was maar wel even goed, of zelfs beter wekte dan die van de kruitvat enzo.
Was er met een weekje vanaf en hoefde daarna dus ook die andere neusspray niet meer te gebruiken. Ben nu altijd wel erg huiverig om neusspray weer te gaan gebruiken, merk toch dat mijn neus wel permanente schade heeft opgelopen van die lange periode slechte neusspray. Succes ermee.
Een tip om 's nachts je neus los te houden is een rauwe ui naast je bed leggen. Deze snij je door midden en eventueel nog in meer stukjes zodat de geur goed los komt. Werkt echt!
Hier ook al vanaf november. Rauwe ui werkt niet. Vorig jaar naar de HA gegaan, kreeg nasonex mee, prutspul. Alles deed pijn bij het sprayen, maar denk maar niet dat mn neus open ging. Vanacht op wonderbaarlijke wijze van half 11 tot kwart over 6 gered. Hoop dat het zo doorzet.
Nou, ik ben vanochtend bij de huisarts geweest. Toch maar... Gisteren en eergisteren geen hooikoortstablet ingenomen en het zat echt weer hartstikke dicht. Zo dicht dat ik gisteravond toch maar een tablet ingenomen heb... Mijn huisarts heeft me Nasonex voorgeschreven en 2 doorverwijzingen naar het ziekenhuis gegeven. Eén voor röntgen, om te checken of het echt geen ontsteking is - daar had die ab-kuur tegen moeten helpen dan - en één voor bloed prikken. Dus ze gaan m'n bloed nu checken op allergieën...
Nee, ik heb juist het idee dat het bijster weinig doet eigenlijk... Het helpt wel in de zin dat het beter lijkt te worden, overdag, maar qua 'open maken' niet direct. Ik ben zaterdag ergens de 'normale' neusspray met Aloë Vera kwijt geraakt en dat hebben ze dus zaterdagnacht en gisternacht geweten. Ik schijn echt onwijs te snurken momenteel en vanochtend had ik ook echt flink keelpijn.
Al mijn uitslagen zijn negatief teruggekomen. Maw... Ik mankeer helemaal niks en ik ben nergens allergisch voor. Ook niet voor paarden dus, thank god.
Enniewee... Wat het dus wel is weet nog steeds niemand. Ik heb 't gelukkig niet meer zodanig verstopt zitten dat ik geen lucht krijg, maar goed is het ook niet. En ik hou 's nachts mijn medeslapers enthousiast wakker met m'n gesnurk. Afwachten dus...