Ben nog wel steeds benieuwd of het niet vreselijk pijn doet als je een oude vulling eruit moet laten halen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ben als de doooooood voor naalden!
bleek dat haar vinger te zijn die ze op een andere plek in mijn tandvlees duwde
om te laten voelen dat ik de prik niet voelde.
vaag gevoel.
k heb gevraagd of ze het eerst wouden verdoven met een 'speciale zalf' ( die hebben ze bij ons bij de tandarts). Dat wouden ze doen. 
Misschien kun je dat even navragen? 
ik maak me vaak veel te druk om dit soort dingen en achteraf stelt het niets voor of in ieder geval weinig
Garmana schreef:Hmm misschien moet ik me dan maar ff niet aanstellen en gewoon gaan met de banaanik maak me vaak veel te druk om dit soort dingen en achteraf stelt het niets voor of in ieder geval weinig
heb dinsdag en woensdag met knallende koppijn rondgelopen van de spanning. En uiteindelijk viel het reuze mee

Evelli schreef:Garmana schreef:Hmm misschien moet ik me dan maar ff niet aanstellen en gewoon gaan met de banaanik maak me vaak veel te druk om dit soort dingen en achteraf stelt het niets voor of in ieder geval weinig
Ken hetheb dinsdag en woensdag met knallende koppijn rondgelopen van de spanning. En uiteindelijk viel het reuze mee
daar zat een onwijs groot gat in, op zicht groot en op foto was er nauwelijks kies over. Maar 1 spuitje en hij is helemaal in orde gemaakt. En ik kan nog een poosje doen met mijn melkkiesje. Het valt me nu allemaal steeds meer mee en ik ben bijna klaar en dan wordt ik doorverwezen naar een andere tandarts. Nu ga ik naar het ziekenhuis, centrum bijzonder tandheelkunde. phormicola schreef:weet iemand of er een angsttandarts in Den Haag zit? Ik kan niks vinden!
_Nann_ schreef:Om op de TS dr vraag terug te komen, ik heb geen idee hoe een naald in mn mond aanvoelt.
Ver van te voren je ogen dicht houden want de naald op zich steld helemaal niets voor, de spuit/houder daarintegen is gigantisch
(in mijn ogen dan).
wel gaat er altijd een verdoving in hoor