Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MaartPaard schreef:Bijna in alle shampoos zit allemaal chemische troep. Zeker in dat van herbal en van andrelon. Ik was ook fulltime andrelon gebruiker maar heb het afgelopen jaar veel problemen met mijn hoofdhuid gehad. Ik gebruik nu van yes to carrots. Is echt de enige shampoo waar ik weinig slechts aan kan ontdekken. Mijn haar wordt er ook super fijn van! En met mijn hoofdhuid gaat het ook al stukken beter!
Kreeg helemaal een iewl gevoel toen ik die shampoo weer in de badkamer zag staan.
Allemaal verkrijgbaar bij de Tuinen. Barmat schreef:Dat zeg ik niet, overdrijven is ook een vak
Haar is dood materiaal, het leeft niet, anders zou je gillen van de pijn als het geknipt wordt![]()
En als je haar eenmaal beschadigd is, kun je het niet "heel maken" door een shampoo of wat dan ook, dat is een fabeltje

Barmat schreef:In alle chemische shampoos zitten siliconen die je het idee geven dat je haar gezond is. niks is minder waar want feitelijk doet het niets voor je haar.
Je haar is dood materiaal en beschadigd is beschadigd. Met siliconen kun je het wat laten lijken, maar feitelijk bedonder je jezelf er mee.
Stap over op SLS en Parabenen vrije shampoo en je zult merken dat je haar er (na een tijdje) écht beter uit begint te zien omdat dán pas die chemische troep-laag van je haar af gaat.
Merken? Yes to Carrots en Dr. Organics bijvoorbeeldAllemaal verkrijgbaar bij de Tuinen.
_Tara_ schreef:Barmat schreef:In alle chemische shampoos zitten siliconen die je het idee geven dat je haar gezond is. niks is minder waar want feitelijk doet het niets voor je haar.
Je haar is dood materiaal en beschadigd is beschadigd. Met siliconen kun je het wat laten lijken, maar feitelijk bedonder je jezelf er mee.
Stap over op SLS en Parabenen vrije shampoo en je zult merken dat je haar er (na een tijdje) écht beter uit begint te zien omdat dán pas die chemische troep-laag van je haar af gaat.
Merken? Yes to Carrots en Dr. Organics bijvoorbeeldAllemaal verkrijgbaar bij de Tuinen.
Super dat er meer mensen komen die dit in gaan zien! Geld ook niet alleen voor producten die je in je haar smeert, maar ook op je huid enz.
Dr. Organics heeft hele fijne bodylotion en Yes to Carrots inderdaad heerlijke shampoo

upendo schreef:Ik heb van die John Frieda prut tegen gespleten haarpunten, helpt voor geen bal.
Toch maar wéér naar de kapper dus.

) Sence schreef:Ik gebruik ook Herbal. Dan de Hello hydration. Die ruikt zo heeerrrlijk! Mijn haar word er altijd super zacht van.
Moirsa schreef:upendo schreef:Ik heb van die John Frieda prut tegen gespleten haarpunten, helpt voor geen bal.
Toch maar wéér naar de kapper dus.
Het is ook niet om gespleten haarpunten te repareren maar om het tegen te gaan
Zelf ben ik gek op de producten van john frieda alleen zo duur, dat gaat het gewoon niet worden.
Van Andrelon Glad & Steil Shampoo, conditioner, & anti-frizz cream krijg ik alleen maar meer krullen (ook leuk trouwens)