Kitty_luna schreef:ik heb waarschijnlijk me hele leven al ADHD
sinds me 14e levens jaar is er onderzoek gedaan en is er uit gekomen dat ik het ook echt heb
ik heb veel verschillende dingen van ADHD in 1 erg vervelend maar heb er mee leren leven,
ik ben zowel hyperactief, weinig tot geen concentratie vermogen, het is in me hoofd een zooitje 1 grote war boel affentoe,
ik zie niet alles.. ( bijv: ik loop samen met iemand langs het hek en daar hangt een hooinet ik zie hem wel maar ken me niet tegelijk bedenken dat ik hem ook even mee kan nemen naar stal toe ),, dingen komen affentoe gewoon laat binnen..
krijg binnekort waarschijnlijk weer een onderzoek om aftesluiten wat ik allemaal heb.
maar ik heb er mee leren leven, ik ken er goed mee omgaan, en ken me zelf affentoe heel goed inhouden,
ik ben gestopt met ritalin slikken, omdat ik gewoon slecht ben met medicijnen en ik geleerd heb om zonder ritalin met me ADHD om te gaan ( ik heb het 14 jaar lang gekunt zonder ritalin omdat het toen niet zeker was dat ik het ook werkelijk had dus waarom zou ik nu wel doorgaan met het slikken van die troep )
Hier heb ik ook veel last van.