Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ilsemarie schreef:Bij hunkemoller valt sowieso alles klein! ik heb van marliesdekkers maat 70E en bij de hunkemoller is 75E haast te klein (omvang kan je ook laten innemen).
Welke strapless bh heb je bij de livera gehaald dan? Heb zelf 70E en daar echt een ontzettende goede vandaag (en die zit ook straks, zo hee... echt super! rondom siliconen enzo! echt toppie en dat voor maar 22 euro...)
Die avero van Marie-Jo heb ik ook, zit ook erg fijn inderdaad!
Edit: die van de livera gevonden... deze heb ik in huidskleur.
http://www.livera.nl/collectie/Lingerie/?view=1619&showH=Lingerie%20.:.%20Strapless%20BH%2022,95
Ik ben best wel een pietlut (draag eigenlijk alleen marliesdekkers zonder klachten (krijg van goedkope bh's gauw hoofdpijn en/of nek/rug pijn... dus als bh moet je van goede huize komen om mij tevreden te stellen en die van de livera is echt super, zéker voor dat geld, maar hij zit vooral goed strak en aan de zijkant zit soort gaasjes die toch wat extra steun/stevigheid/weerstand bieden! Persoonlijk vind ik de vorm ook mooi, ik draag vaak strapless onder jurkjes met dunne bandjes, en ondanks mijn cup zit dat er dan mooi uit en geeft die bh ook goed steun!)
Babaloo schreef:triumph! is 35-40 euro geloof ik, maar blijft echt heel lang mooi. je moet wel tegen dat soort silicone kunnen wat aan de zijkant zit voor het afzakken, vriendin kon er niet tegen maar heb er zelf geen last van!
Vasthi schreef:Bij Wehkamp hoef je alleen achter de computer te gaan zitten(nee, ik heb geen aandelen hoor!)
renee16 schreef:Heb al moeite genoeg met een goede fijn zittende 70 C / D te vinden.. Zonder dat het strappless is. LIjkt wel of niks goes past...