Fijne strapless bh (en ik heb nogal wat eisen haha)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Corelli

Re: Fijne strapless bh (en ik heb nogal wat eisen haha)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-10 21:22

Bij de hema in mijn maat? :wow: Dat zou ik nou niet verwachten, maar ik ga zeker weten eens kijken, dankje!

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 21:30

Bij hunkemoller valt sowieso alles klein! ik heb van marliesdekkers maat 70E en bij de hunkemoller is 75E haast te klein (omvang kan je ook laten innemen).

Welke strapless bh heb je bij de livera gehaald dan? Heb zelf 70E en daar echt een ontzettende goede vandaag (en die zit ook straks, zo hee... echt super! rondom siliconen enzo! echt toppie en dat voor maar 22 euro...)
Die avero van Marie-Jo heb ik ook, zit ook erg fijn inderdaad!

Edit: die van de livera gevonden... deze heb ik in huidskleur.
http://www.livera.nl/collectie/Lingerie/?view=1619&showH=Lingerie%20.:.%20Strapless%20BH%2022,95

Ik ben best wel een pietlut (draag eigenlijk alleen marliesdekkers zonder klachten (krijg van goedkope bh's gauw hoofdpijn en/of nek/rug pijn... dus als bh moet je van goede huize komen om mij tevreden te stellen en die van de livera is echt super, zéker voor dat geld, maar hij zit vooral goed strak en aan de zijkant zit soort gaasjes die toch wat extra steun/stevigheid/weerstand bieden! Persoonlijk vind ik de vorm ook mooi, ik draag vaak strapless onder jurkjes met dunne bandjes, en ondanks mijn cup zit dat er dan mooi uit en geeft die bh ook goed steun!)

chillse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 21:31

triumph! is 35-40 euro geloof ik, maar blijft echt heel lang mooi. je moet wel tegen dat soort silicone kunnen wat aan de zijkant zit voor het afzakken, vriendin kon er niet tegen maar heb er zelf geen last van!

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-10 21:35

Ilsemarie schreef:
Bij hunkemoller valt sowieso alles klein! ik heb van marliesdekkers maat 70E en bij de hunkemoller is 75E haast te klein (omvang kan je ook laten innemen).

Welke strapless bh heb je bij de livera gehaald dan? Heb zelf 70E en daar echt een ontzettende goede vandaag (en die zit ook straks, zo hee... echt super! rondom siliconen enzo! echt toppie en dat voor maar 22 euro...)
Die avero van Marie-Jo heb ik ook, zit ook erg fijn inderdaad!

Edit: die van de livera gevonden... deze heb ik in huidskleur.
http://www.livera.nl/collectie/Lingerie/?view=1619&showH=Lingerie%20.:.%20Strapless%20BH%2022,95

Ik ben best wel een pietlut (draag eigenlijk alleen marliesdekkers zonder klachten (krijg van goedkope bh's gauw hoofdpijn en/of nek/rug pijn... dus als bh moet je van goede huize komen om mij tevreden te stellen en die van de livera is echt super, zéker voor dat geld, maar hij zit vooral goed strak en aan de zijkant zit soort gaasjes die toch wat extra steun/stevigheid/weerstand bieden! Persoonlijk vind ik de vorm ook mooi, ik draag vaak strapless onder jurkjes met dunne bandjes, en ondanks mijn cup zit dat er dan mooi uit en geeft die bh ook goed steun!)

Ik heb precies dezelfde en ik krijg er dus godganse punttieten in :x :') raar dat dat zo kan verschillen..
Misschien is het ook wel een complex in mijn hoofd hoor, dat ik gewoon moet wennen aan het fenomeen strapless :j Maar menn, wat lelijk :=

edit: wat doen die gaasjes daar eigenlijk? En had jij ook moeite om de bandjes eraf te krijgen? Er zit een soort beveiliging op he? :P

Babaloo schreef:
triumph! is 35-40 euro geloof ik, maar blijft echt heel lang mooi. je moet wel tegen dat soort silicone kunnen wat aan de zijkant zit voor het afzakken, vriendin kon er niet tegen maar heb er zelf geen last van!

Hmm eigenlijk wat aan de dure kant, maar heb een kortingspasje van hun en ben wel fan van Triumph dus ik denk dat ik die toch eens ga bekijken :j

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 21:39

ja in kleding of zonder? bij elke strapless bh zal je 'punttieten' krijgen in die zin dat ze uit elkaar staan... dat kan haast niet anders met die beugels ertussen (of je moet 2 maten te klein kopen dat je borsten daartussen geplet worden :P ) Dat is net als met shockabsorber sportbh, krijg je ook 'punttieten' van maar niks beweeg en in een shirtje lijkt het heel mooi!

Maar wat bedoel je dan precies met punttieten? Zijn het niet pionnen of bedoel je dat ze 'uit elkaar staan'?!
Denk dat het gewoon aan het feit ligt dat het hoge beugels zijn en je dus niet zo'n 'spleetje' krijgt... Draag je verder nooit hoge beugels dan? Ik wel namelijk dus voor mij is strapless niet anders dan normaal :P

edit: denk dat die gaasjes er zitten zodat de zijkant van je borst nog meer naar voren wordt gehouden, extra stevigheid! Zit iig toppie, dat helpt echt!
Maar heb je van die bij livera een 70D of 70E? Kan het ook zijn dat hij misschien toch ietsje te groot is en daarom wat puntig valt? Las in ander topic dat je bij sapph wel 70E past, dat pas ik dan weer niet (zelfs niet 75E bij de bikini's....)

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-10 21:45

met shirtje :j Ik heb normaal bh's met grote cups en hoge beugels waar mijn borsten helemaal invallen, dus het is niet dat ik een spleetje mis ofzo :+
Weet je wat, ik maak morgen gewoon een foto, dan kunnen jullie zien wat ik bedoel :P Ik denk dat ik bedoel wat jij pionnen noemt :j

edit: het is een 70D, 70E was iets te ruim (mijn borsten zijn aan het krimpen :( )

Romeotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 21:52

Hema idd, ik was zelf ook verbaasd gezien mijn verwoede pogingen. Dacht dat ik alleen voor 100 euro kon slagen. Maar vrijwel alle bh's gaan daar standaart tot de E ze heben er zelfs F

Goldenflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 21:54

Maar ze hebben geen pashokje daar, dus hoe moet je in hemelsnaam je beha passen? }:0 Ik weet al jaren dat ze leuke beha's verkopen, maar zonder pashokjes houdt het toch al snel op voor de meeste mensen, lijkt me.

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 21:57

Je zou ook op de lingerie afdeling van V&D of de Bijenkorf kunnen kijken.
Vaak hebben ze daar een grote keus in verschillende prijsklassen.

*GF: geen probleem, neem je ze gewoon mee naar huis om te passen. Je kan bij de Hema alles makkelijk weer terug brengen.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-10 08:31

Romeotje: Maar ook omtrek 70? Dat heb ik daar namelijk nog nooit gezien :n En ik keek op de hema site en de strapless bh's die daarop stonden, gingen maar tot cup C en ik heb toch minimaal D nodig :\ Maar ik ga nog even in de winkel kijken én vragen, misschien kunnen ze iets voor me betekenen :) De modellen zag er wel fijn uit namelijk en de prijzen nog fijner :D

Goldenflower: inderdaad, gewoon mee naar huis! :D

Sterre: V&D, goeie :j *schrijft bij op lijstje*

Romeotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 15:12

Dat durf ik niet te zeggen, heb nl 75D of 70E, en aangezien 75D daar altijd aanwezig is heb ik nooit verder gekeken.
Ik haal er altijd gewoon een paar als ik ze nodig heb, ga naar huis, pas ze, is het niet goed breng ik ze terug. Die moeite doe ik wel voor het prijskaartje. En daarbij is dat niet meer nodig omdat ik altijd een heel fijn model sport BH van hun heb en dat is gewoon een standaart altijd in het assortiment model.

Maar zoals ik zei heb ik met strapless geen ervaring. Heb nl een BH met van die plastic bandjes (niet erg prettig maar beter als strapless)

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 16:18

LZP --> MW

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 22:37

Hi..
hier ook een rondborstige dame, 75 E wel te verstaan (waarom kon het niet netjes bij een C stoppen? haha *zucht* ) Maar goed, ook ik heb 3 strapless bh's (zwart wit en huidskleur)gehaald bij de Livera, die van 22 euro, om ze 'zo' te zien is om te huilen, voel me echte en oversized granny als ik ze in handen heb, maar toch zijn het de eerste bh's die ECHT passen, steun geven, goed strak zitten en alles op zn plaats houden. Na jaren zoeken vond ik deze en voor het eerst loop ik de hele zomer in strapless jurkjes en topjes, heerlijk!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 22:38

is het eigenlijk geen idee om als ze conisch zijn tape te gebruiken om ze ronder te maken ?

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 17:09

Kijk eens bij de V&D.
Ik heb daar zojuist 2 strapless bh's gescoord (met pushup!). Volgensmij gaan ze tot D/E.
Mijn witte variant heeft zelfs 3 sluitingen van achter, blijft het toch iets beter zitten.
En de puntvorm valt hierbij HEEL erg mee. Ongeveer zoals een normale bh :)

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-10 17:22

Gewoon van het eigen merk? En weet je toevallig ook of ze er ook in 70 waren en dan in combi met een grote cup? Want dat is vaak het probleem :j

Ik heb trouwens deze week geen tijd om te winkelen (tentamens :( ) maar volgende week ga ik iets met jullie tips doen :D

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 17:41

Bij Wehkamp hoef je alleen achter de computer te gaan zitten :D (nee, ik heb geen aandelen hoor!)

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 18:23

Yup, allebei van eigen merk.
Ik heb zeker 70 in omtrek gezien en D-cups ook.

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 18:25

Heb al moeite genoeg met een goede fijn zittende 70 C / D te vinden.. Zonder dat het strappless is. LIjkt wel of niks goes past...

Ondingen !

haha gewoon laten hangen :P

Nee grapje, je hebt ook van die plak dingen maar dat is leuk voor cup a, maar groter werkt het helaas toch echt niet meer :S

moonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 18:27

klinkt heel erg stom meschien maar bij de pabo

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-10 18:32

Vasthi schreef:
Bij Wehkamp hoef je alleen achter de computer te gaan zitten :D (nee, ik heb geen aandelen hoor!)

Klopt, maar daar hebben ze niet de maat die ik moet hebben, dus dat is voor mij echt optie 2 (vooral omdat ik niet kan passen)

Rebel: okee, dat klinkt goed :)

Renee: drama he :(:)

Moonie: ik zal eens gaan kijken, bedankt :)

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 18:34

Bij de weg hebben jullie ooit het probleem van te korte bandjes of 'schuren' onder de oksel?
Niet alleen bij strapples maa rook gewone BH's.
(sorry beetje offtopic)

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-10 18:41

Nee, nooit :n maar ik geef dan ook veel geld uit aan mijn bh's en ga naar goede speciaalzaken :j Weet jij wel zeker dat je de goede maat draagt? Want bij een goede BH in de goede maat horen dat soort dingen niet te gebeuren.. :)

Saar88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 18:44

renee16 schreef:
Heb al moeite genoeg met een goede fijn zittende 70 C / D te vinden.. Zonder dat het strappless is. LIjkt wel of niks goes past...

Hier nog eentje! Ik zit nu in Glasgow voor studie, en in de UK vrouwen hebben gemiddeld de grootste borsten in Europa, dus ik dacht joepiee, maar helaas, blijkbaar zijn de meeste vrouwen niet alleen rondborstig, maar overal rond dus een kleine omtrek is ook hier lastig -O-

MAAR toen vond ik de Wonderbra! Zowel met als zonder bandjes, hartstikke stevig (in de strapless versie zit zelfs een heel plastic geval, als je er op klopt maakt het geluid :D) en een mooie vorm! Hier kosten ze 35 pond, dat zal nu zo'n 40 euro zijn. Ik weet alleen niet waar je ze in Nederland kunt kopen? Ik heb ze namelijk nog nooit gezien..

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-10 18:48