Anna-Jelly schreef:Pedicure lift het ook en stopt er een in olie gedrenkt gaasje tussen. De huisarts haalt waarschijnlijk dat stuk er onder plaatselijke verdoving weg.
Ik had het zelf zover laten komen dat het zo gigantisch ontstoken was dat de verdoving niet meer werkte, kan ik je niet aanraden
Dit heb ik dus ook eens gehad.
Zo lang er mee rond blijven lopen tot de teen helemaal ontstoken was en de verdoving niet goed zijn werk kon doen.
Het was een opluchting toen het ding uit met teen was, ik schrok hoe groot het was.
Daarom deed het kreng zo'n pijn.
Maar toen de nagel begon te groeien groeide hij meteen weer in en ben toen snel naar de pedicure gegaan.
Iedere week ging ik braaf heen en zij deed er een watje met een olie tussen en dat heeft geholpen.
Ik moet nog steeds oppassen met nagels knippen, maar het gaat nu al jaren goed.
Ik denk dat jij eerst ook wat moet laten verwijderen, dat liften zo geen zin heeft.
succes.

Ik wist niet dat ze zo'n gigantisch stuk weg knippen! Ik dacht gewoon een hoekje zeg maar, maar het gaat echt om je halve nagel! Vrees dat ik er ook aan moet geloven, ben nu 6 dagen aan het smeren met het zalfje en het ziet er een stuk beter uit. Maar er zit nog steeds een bobbeltje wild vlees op. Bleugh. 

, dus als je misschien bij de dokter kan met verdoving zou ik dat zeker doen. 

Ibuprofen werkt heel goed, aanrader.