Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Musjes schreef:Ik zou ook eerst realistische dingen uitzoeken voordat je het in de geestenhoek zoekt
Ik weet hoe vreemd het allemaal kan zijn

Pollewoppy schreef:Ik ga mee met Sizzle en Musjes.
En even offtopic: Spiritueel hoeft niet meteen 'iets met geesten' te zijn. Ik vind mezelf ook spiritueel, maar heb toch echt niets met geesten
Tieme schreef:en koolmonoxide??? in lage concentraties wordt je ziek (hoofdpijn, misselijkheid, vermoeidheid, duizeligheid) en als je er lang in zit dan kan je er ook depressief van worden. als de concentraties te hoog zijn dan overleef je het waarschijnlijk niet.
Citaat:Heb je er ook last van als je op vakantie bent?
Citaat:hebben jullie een kruipkelder, een klein ruimte wat jullie niet gebruiken.
Hoe lang wonen jullie er al en wat hebben jullie allemaal opgeknapt?
Citaat:Is jullie huis een iets nieuwer huis? Tegenwoordig worden er een soort van "kant en klare" buitenmuren geplaatst waar vervolgens steentjes tegen aan gemetseld worden, ik weet niet precies wat voor spul het is, zal het eens vragen als ik thuis ben. Maar dat zijn de zogenoemde "hoofdpijn" huizen. In die kant en klare muren zit een bepaald spul waar je echt hoofdpijn van krijgt. Zodra ik meer weet laat ik het je horen!
Citaat:Laat je huis onderzoeken (zowel schimmel als spiritueel) en kijk wat daar uitkomt Ik weet hoe vreemd het allemaal kan zijn
Citaat:Ik denk aan aardstraling. Dat kan op bepaalde plekken heel hevig zijn.
Mijn moeder heeft er ook een moment last van gehad in de slaapkamer, bed op een andere plek heeft geholpen.
Citaat:mijn vriend werkt voor een bedrijf wat schimmels bestrijd.
hij geeft aan dat deze symptomen hier heel goed bij passen.
Hangt er een muffe geur in huis?