Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Onze kostbare tijd. WillemYntJee schreef:Maar wat k dan niet snap he; je vriend zit met een uitkering, je weet dat je kan verwachten dat je moet betalen als je niet komt, dan zorg je toch als de donder dat je zulke dingen niet vergeet!? Nu heeft ie in principe gewoon 150 euro door de plee gespoeld om t maar even bot te zeggen
rakni schreef:Ik snap niet dat jouw vriend 150 euro heeft betaald als hij daar binnen 5 minuten had kunnen zijn. Dan was hij 10 min te laat geweest. 150 euro voor 10 minuten vind ik heel veel.
Ik had niet betaald.
Misser schreef:XoNo schreef:Onze tandarts stuurt 2 dagen van te voren een automatische mail, dat we de afspraak niet moeten vergeten. Ik denk dat dat al heel wat scheelt.
Dat vind ik echt heel erg overdreven. Kunnen mensen niks meer zelf? En dan maar zeuren dat de regering ons zo betuttelt.
) Misser schreef:XoNo schreef:Onze tandarts stuurt 2 dagen van te voren een automatische mail, dat we de afspraak niet moeten vergeten. Ik denk dat dat al heel wat scheelt.
Dat vind ik echt heel erg overdreven. Kunnen mensen niks meer zelf? En dan maar zeuren dat de regering ons zo betuttelt.
. Arianna1983 schreef:Een reminder aan een afspraak vind ik geen betutteling. Dat is alleen maar handig. Ik hoor het om me heen ook erg weinig moet ik zeggen. Maar je hebt mensen die erg chaotisch in hun hoofd zijn, en daar erg tegen strijden (zoals mijn vriend) die kunnen er gewoon niks aan doen dat ze SOMS iets vergeten... Toch? Niet dat het niet vervelend is...