Even in het kort; 38 jaar, getrouwd geweest en nu al lang vrijgezel weer, in het hoofd nog erg jong en qua hoofd ziet hij er ook wel jonger uit dan 38..eerder 30 ofzo. Nu komt het; hij heeft LANG(!!) haar en echt een baard enzo; kortom heel erg onverzorgd.
Na jaren/maanden gezegd te hebben dat hij zijn haar echt moet knippen en dat hij er nu echt onverzorgd uitziet heb ik nu eindelijk mn zin; zaterdag mag ik hem meenemen naar de kapper!
(Het is uiteindelijk natuurlijk wel zijn beslissing, maar ik vind het gewoon echt zonde dat hij er zo onverzorgd uitziet, terwijl het gewoon echt een gezellige leuke gozer is!).
Even korte profielbeschrijving:
- Smal gezicht dus moet er wel bij passen
- Nu nog een soort baardachtig iets..haren van ongeveer een cm, maar dat gaat er zaterdag ook af
- hij is niet het type dat heel lang voor de spiegel staat dus het moet wel makkelijk zijn
Hebben jullie ideeen wat hij met zn haar kan gaan doen? Uiteraard vragen we zaterdag ook nog het advies van de kapper, maar ik wil hem alvast wat leuke afbeeldingen sturen, zodat hij even dat laatste zetje krijgt.