Ik weet ook wel dat er waarschijnlijk niet veel aan gedaan kan worden. Maar ik vind het toch op een enge plek zitten en wil het liever gewoon weten voordat ik rare dingen ga doen.
SSDesign schreef:Pijnlijk (spreek uit ervaring, knal ook wel eens tegen de beugel aan). In ieder geval even naar de dokter ja, dat lijkt me wel verstandig. Maar hoe hield je vast bij je opsprong? Je kunt het beste met 2 handen bovenop de binnenste beugel vastpakken, dan kun je je wat omhoog duwen zodat je met je borst boven de beugel komt.
Ben benieuwd wat het nou is...
Wij hebben geen driepuntsbeugel om aan vast te houden. Ik weet niet of dat verschil maakt!

Maar het probleem was ook wel een beetje dat we een paard hadden die we normaal niet gebruiken voor de voltige. Qua galop is hij totaal niet geschikt, maar we gebruikten hem alleen maar even om op te springen. Helaas ging hij af en toe een beetje hard en als je dan nog eens mis springt....tja, dan gaat het blijkbaar ook mis!
Maar het is wat dikker dan normaal mijn borstbeen en rib. Daarna heeft ze ook nog naar mijn longen geluisterd, maar gelukkig is daar niks mis mee. Ze vertelde inderdaad dat als het gebroken is het best wel gevaarlijk is!