Ik word helemaal gek van mezelf!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Remark

Re: Ik word helemaal gek van mezelf!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-10 00:33

iik heb ook tegen der gezegt, ga morgen nou wel de wedstrijd doen, dan heb je wat afleiding, dus nu komt ze gelukkig!
en der ouders slapen al dus daar kan ze niet bij terecht!

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 00:35

ik dacht jemig, maakt er zo'n drama van... deze bokker die jongens leuk vind... is zelf een jongen! En niet dat dat erg is ofzo als dat zo zou zijn, maar ik dacht aggut... zit zo met zichzelf in de knoop. :(:) Maar MEID maak je geen zorgen 13, puberteid volkomen normaal :D

en TS, ik lees nu je laatste bericht, hemel. Dat is heftig, je kende dat meisje zelf vast ook? dan geconcoldoleert en ook voor jou sterkte. En wat je 't beste kunt doen? dat kan niemand zeggen, dat ligt aan de situatie, zeg waar jij je goed bij voelt, klinkt heel oudbollig, maar spreek vanuit je hart. Als je spreekt, wellicht heeft ze gewoon behoefte aan een luisterend oor. Vaak is dat al heel veel waard voor iemand :)

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 00:36

en, als ik die vriendin van je was, zou ik gewoon haar ouders nu wakker maken hoor! En even me proberen in die ouders te verplaatsen, die zullen dat vast geen enkel probleem vinden en willen er vast alleen maar voor haar zijn! gezien... wat er dus is gebeurt.

Remark

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-10 00:37

hmm,
ik ken de der niet persoonlijk maar wist wie het was zeg maar...
ik heb ook al tegen der gezegt dat ik niet goed in dit soort dingen ben maar dat ze altijd naar me toe kan komen, en toen zei ze, ik gegrijp jeee dus dat zit wel goed!

Remark

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-10 00:38

Maartje1990 schreef:
en, als ik die vriendin van je was, zou ik gewoon haar ouders nu wakker maken hoor! En even me proberen in die ouders te verplaatsen, die zullen dat vast geen enkel probleem vinden en willen er vast alleen maar voor haar zijn! gezien... wat er dus is gebeurt.

ja dat had ik ook gedaan...

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 00:38

Inderdaad Maartje.. er is iemand dood! Dat is wel wat belangrijker dan de nachtrust van haar ouders denk ik zo..

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 00:39

heb je haar verteld dat ze dat beter wel kan doen? haar ouders wakker maken? zo kan ze toch niet gaan slapen!

Remark

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-10 00:41

ja dat heb ik al gezegt!
maar ik ben zoo blij dat zij mij ook begrijpt zeg maar...
ik maak dit ook niet elke dag mee