1 procent van de mensen met pfeiffer blijft ziek..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Romyv

Re: 1 procent van de mensen met pfeiffer blijft ziek..

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 16:24

oew ik ben destijd sook zoo gigantisch ziek geweest van mn pfeiffer dus weet precies wat je bedoeld.. Weten ze ook hoe het kotm dat het bij jou niet over is gegaan?

Ik geloof trouwens niet dat je ooit helemaal zal herstellen hoor.. ik heb ADHD en ben dus met enige regelmaat giantisch hyper! Dan loopt ik letterlijk mezelf voorbij en zodra ik dan ga zitten stort ik keihard in.. Vroeger had ik hie rnoot last van, kon 24/7 hyperen, stappen, gek doen en zonder slaap functioneerde ik nog prima.. tegenwoordig heb ik minimaal 9 uur nodig om mezelf uit bed te krijgen en het liefste heb ik 12 uur en zelfs dan voel ik me nog niet altijd fit.. Gelukkig zijn de symptomen niet zo erg als bij jou en beinvloed het mn leven niet zo erg, want dat is zo rottig eraan!!

Ik hoop dat ze snel een oplossing voor je vinden, want dit is heel vermoeied!

sterkte iig

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 16:34

DarkDreamer schreef:
rebeltje: Dat is het zo ie zo. Heel veel mensen in mijn omgeving snappen het niet. En dat is heel vervelend..

wessjuhh: Dat is wel precies goed omschreven idd. :\

Oamaru: Ik kan nu niet een half jaar uitzieken. Maandag nog de keiharde confrontatie met mijn stagebegeleider vanuit school gehad. "Vervelend. Goed. Laten we er niet te lang bij stil staan. Je zult je uren moeten afmaken."

Ze kicken je bij mij op school er duidelijk met gemak af.

Als het niet gaat, gaat het niet. Ik kon amper zelf lopen, weet niet hoe erg het bij jou is. Maar als het niet kan,
niet gaan. Je wint er uiteindelijk alleen maar tijd mee. :)