suus_ schreef:Rijerijerije schreef:ach ja, ik vind die "grills" ook zo verschrikkelijk....is ook mode....en wat mode is, MOET je hebben als Amerikaan.....Achterlijk volk.....
Wtf zijn grills nou weer haha
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Miepie1980 schreef:Whahaha, vind het wel erg grappig.
Voor de fun zou ik er geen probleem mee hebben.
Maar het is volgens mij echt mega onpraktisch.
*Je hebt echt binnen 5 dagen wel weer stoppels dus het jeukt waarschijnlijk als een gek (leuk voor je collega's). Of je moet bereid zijn van te voren je doos te harsen (au).
* Paardrijden lijkt me niet te doen. Zo pijnlijk/onconfortabel als wat volgen mij.
* Leuk tijdens de s*x. Moet zo'n ding maar losschieten en mee naar binnen gaan......
* En als ze er af gaan, krijg je dan zo'n Hans en Grietje spoor achter je aan? (wederom leuk voor je collega's)
RoosG schreef:De wereld word overgoten door diamanten, je kan ze tegenwoordig overal krijgen. En plaatsen.
Oren zitten er vol mee, je nagels kunnen er mee versierd worden, en nu ook
Je vagina.
Juist.
Ik was bezig met mijn vaste rondje blogs, en toen stuitte ik op dit artikel
http://www.beautylab.nl/2010/03/bizarre ... op-je.html
Vajazzle, er worden kleine swarovski steentjes down under geplaats. Het schijnt een ware hype te zijn in New York en omstreken.
Waar gaat het heen?
Ik zie het al helemaal voor me(ben een beeld denker).
"O meid, welk figuurtje heb je vandaag?"
Hoppa, broek uit/rokje om hoog, en kijken maar.
"Wat leuk! een bloem! Ik ben maar voor een hartje gegaan. kijk, mooi he!"
Mijn vraag, zouden jullie er echt over nadenken om je te laten vajazzleen?
Ik weet niet of het hier helemaal goed staat, maar ik vond het wel.. apart, dacht, dit moet ik bokt even laten zien.
FunkyMistiC schreef:suus_ schreef:Soort piercing. Er wordt een plaatje onder je huid geschoven en daarop kun je ook een diamantje draaien.
Wheeee

Chrissy_ schreef:suus_ schreef:Soort piercing. Er wordt een plaatje onder je huid geschoven en daarop kun je ook een diamantje draaien.
aaah bah, krijg al bijna pijn bij de gedachte