Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Voel me echt zo veel beter, geen last meer van mn maag en gewoon veel beter humeur enz. Hoop dat t zo blijft als k straks aan de nuvaring ben. WillemYntJee schreef:Ooh ladies ik ben zo blij dat ik van de pil (yasmin) af benVoel me echt zo veel beter, geen last meer van mn maag en gewoon veel beter humeur enz. Hoop dat t zo blijft als k straks aan de nuvaring ben.
Had niet gedacht dat er toch zoveel dingen zouden veranderen en dat sommige klachten die k had (bijv last van mn maag) door de pil kwamen.
Laatste tijd wel een aantal keer overgegeven, maar lag vaak aan dat k te snel had gegeten (of te vet). Maar k denk dat die pil er ook aan mee heeft geholpen, al was dat overgeven echt wat van de laatste 3 maanden. K had last van een borrelmaag
Als je mn buik masseerde hoorde je vaak dat t echt 'vast' zat.
Volgens mij mag je alleen de cerazette gebruiken icm borstvoeding. Jenthe_x schreef:WillemYntJee;
had jij de 24+4 ?
ik heb deze ook en heb echt veel last van mijn maag, lees post vanboven deze pagina, ik denk echter niet dat ik zwanger ben (ik durf de test niet te doen..) moest jij ook overgeven en had je steken in je maag? ik heb ook veel meer last van mijn maandstonden met de Yaz dan toen ik geen pil nam.
en ontzettend moe.
..nouja, dan zullen het de hormonen wel zijn..
Nu kan k nog steeds veel eten, maar niet meer zo'n extreem bolle buik. Overigens zie je met 8 weken zwangerschap nog niks hoor, dan is je kind hooguit een paar cm groot
Door dat je lichaam het spiraaltje afstoot. Hoop niet dat het bij jou het geval is
suc6 voor de echo. Heb je al een afspraak gemaakt?
Was een maand lang heftig ongesteld en flink buikpijn. Lusteloos, moe etc..
Oud bloed en/of afscheiding wat totaal geur loos is.
En heb daarbij licht tot matig buikkrampen met opgeblazen bol gevoel alsof ik ontzettend ongesteld ga worden maar dat het niet door zet. Ook hou ik vocht vast. Mijn gouden ring is eigenlijk altijd te groot geweest en draag deze alleen in het weekend. Hij is nu gewoon bijna te klein en krijg hem moeilijk af
mag over 4 weken op controle. Hopelijk kan ik het uitzingen en gaat het vanzelf over.