. Ze is wel goed geblokt en een stevig ding en sjeezes, ze heeft karakter
Ze zal nu een D-pony zijn en is bijna 3.Eigenlijk was het ook niet de bedoeling om deze pony te houden maar mijn haf heb ik moeten laten inslapen tijdens een koliekoperatie en een 'nieuwe' haf zie ik niet zitten (emotioneel en praktisch) dus zal deze pony het slachtoffer worden
Ik ben verzot op de zwaardere types, zo ook op fjordjes en hoewel ik met de haf enorm veel bereikt heb, ga ik nu alleen maar voor de lol. Dat is het belangrijkste. Dus ik snap je volledig
Maar ach, ben al lang blij dat ik af en toe eens rond kuier. Vond het de eerste keren best eng, we hebben ook geen bak dus we gingen meteen naar buiten. Gaanderweg krijg je vanzelf meer vertrouwen en nu rijd ik ook weer met zadel. Western heb ik ook geprobeerd, maar dat vind ik toch minder. Trekt me gewoon niet zo
Ik kijk er naar uit om wat te proberen en te zien wat er nog lukt...
Dat wou ik niet horen
Ja, ik moet vanalles nemen, veel te veel naar mijn zin maar soit... (Een kleine opsomming; Stugeron, Cymbalta, Emconcor, Steovit, Zantac, Miacalcic, contramal, morfineplakkers, dafalgan en de antibiotica. Weet alleen niet meer wat voor wat diende
Ik dacht dat ik dan ook pijnvrij zou kunnen zijn, maar helaas.... 
Maar iig is zijn bloedwaarde dus wel wat omhoog gegaan. Hij heeft die MRSA bacterie nu al 4 jaar en zijn kunstheup moest er uit omdat het bot helemaal is weggegeten.