Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

voor jou.

Duurt lang dit keer.
Ik moet een verstandskies laten verwijderen, daarvoor zou ze een verwijsbriefje klaar maken. Maar ik geloof dat ik dat toch voorlopig maar even niet doe. Het angstzweet brak me nu al uit met het boren van een klein gaatje (die achteraf groter bleek te zijn dan verwacht) Laat staan dat ik een ziekenhuis in loop en daar een verstandskies los laat snijden om vervolgens te laten trekken 

. Ik heb er geen pijn aan, maar dat ik geen zeggenschap heb over mijn eigen gebit, dat schiet me in mijn verkeerde keelgat. Dus zo eigenwijs als ik (nu helemaal) ben, wacht ik wel dat ze echt niet anders kan dan trekken.
Is ook niet mijn hobby. Kan me heel goed voorstellen dat je met die verstandskies nog maar even wacht. Lekker dat je vrijdag vrij bent. Lekker vooruitzicht of niet? Wel fijn dat je je verder iets beter voelt. Had je mijn vraag nog gezien? Ga je stoppen met de gesprekken bij de psycholoog? 
Die voelen dat gewoon. 
Om maar niet te spreken van k*t weer! windstoten waarbij alles om je oren vliegt, regen en hagel.. grrrr... was dus flink chaggie. En liep weer lekker te foeteren.. thuis gekomen meteen bed in gedoken, koppijn en mijn lichaam was helemaal op, had geen energie meer voor avondeten en heb 3 truien over elkaar aangetrokken.. Ga nu weer slapen..
voor iedereen! 
Hoop dat je vannacht lekker hebt kunnen slapen en je weer wat beter voelt vandaag. Vandaag dus ook een drukke dag?
Hoop dat je er snel weer uit bent, je was/bent zo op de goede weg!!

en dat je je woede op je vriend loslaat... Snap zo dat je je gefrustreerd voelt.. Vind het echt balen voor je.. Kon je het in de groep goed kwijt, en heb je ook tips gekregen..?
Heb het al meerder keren voorbij zien komen en hoopte dat het me duidelijk werd, maar weet nog steeds niet wat het is eigenlijk.. schaam schaam..