Angela; ik snap het wel hoor, ik zou ook in de stress zitten als één van de dieren bij de DA zou zijn. Hoop dat je haar snel op mag halen!
Mistral; Brr.. de tandarts, ik vind dat ook zo eng. Hoe is het verder met je?
Aikon; Wat vervelend dat de va een verkeerde diagnose heeft gesteld! Gelukkig weet je nu wel wat het is en is het goed te behandelen. Jammer dat er niemand is die je wilde helpen. Fijn dat je naar de psych mag van je moeders donatie!! En het niet kunnen (maar wel willen!) lezen herken ik ook hoor, ben al tig keer in een boek begonnen, maar heb nog geen idee wat er staat. Komt vanzelf wel weer!
Hoe gaat het sinds je met de pijnstillers bent gestopt? Beetje uit te houden?
Pff.. net 2 uur in de zeikregen met de hond gelopen. Na een uurtje vond ik het genoeg en wilde naar huis. Maar meneer is aan het puberen en weigert naar huis te gaat.. Luistert wel als je hem roept, maar blijft op 1 a 1,5 meter afstand van je. En hij had door dat we naar huis gingen, zijn oplossing? Gaan liggen en blijven liggen.. Ik ben richting huis gelopen (hij moet achter mij aan, ik niet achter hem), maar hij weigerde te komen.. En lag midden op de straat, was toch een beetje te gevaarlijk.. Ben maar nog een groot rondje gelopen, zo van.. als hij moe is, gaat ie wel mee.. Niet dus. Ik was behoorlijk kwaad (niet laten merken, want dan komt ie helemaal niet), op een gegeven moment stond hij heel lief bij een mevrouw met een teckel. Heb aan haar gevraagd of ze hem bij z'n halsband wilde pakken.. Maar was toen een uur verder..
Toen was ik verrot, onder de modder en zeiknat..
Nu net maar even een douche genomen. Hij voelt zich schuldig, ligt in de gang.. Ben helemaal niet boos geworden, heeft geen zin, moment was al voorbij. Maar hij heeft wel door dat ik niet zo blij was..