Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

maar ook de vragen van jullie beantwoorden doet dat opzich wel een beetje, raar eigenlijk he?
Wil je uit, dan ga je uit. Wil je in bed liggen het ganse weekend met een boek, dan doe je dat. Laat je niet forceren, door niemand, om iets te doen waar je geen zin in hebt. Veel succes! FireScorpion schreef:Nou weetje, ik denk dat een jaar op het moment even niet genoeg is.
Ik heb hulp nodig om aan mezelf te werken, dat lukt me alleen niet. En aangezien er een enorme wachttijd bij Altrecht is (5maanden op het moment) kan er pas over +/- een halfjaar begonnen worden aan de behandeling. En eerlijk gezegd denk ik niet dat het gaat lukken om in 6maandjes met waarschijnlijk nog geen 1 gesprek per week mij er weer zo ver bovenop te krijgen dat ik weer "normaal" kan functioneren. Misschien wel, maar ik schat die kans niet erg groot in. Ook bij mijn eerste intake gesprek werd al gezegd dat mijn 'probleem' wel wat tijd zou gaan kosten.
Alleen maar thuis zitten mag ik ook niet. Daarom werk ik nogsteeds 6 uurtjes per week (schoonmaakwerk, is voor mij op een of andere manier heel rustgevend) werk de dinsdag 4 uur en de donderdag 2 uur. ben altijd wel kapot als ik gewerkt heb (vooral na de 4uur) maar dat geeft niet, want ik vind het leuk, en het is superdicht bij huis (7minuten fietsen) als het iets verder weg was geweest had ik het waarschijnlijk al niet meer getrokken.
En Tat_jana inderdaad wel een beetjemaar ook de vragen van jullie beantwoorden doet dat opzich wel een beetje, raar eigenlijk he?