door je wekker heen slapen..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 00:34

ik heb dit ook.. echt heeeeel vervelend vanmorge ook weer verslapen. nu is mijn probleem ook nog is dat ik in de horeca werk, dus vaak pas na 23.00 uur thuis ben, of zoals nu pas om half 1!
2 of 3 dagen per week wel kan 'uitslapen' en 2 dagen stage dus niet,
nu met mijn vriend afgesproken dat hij me op die dagen om 7 uur wakker belt, (hij moet om half 8 beginnen op het werk) leek prima te werken. tot ik hem vanmorge ook braaf te woord heb gestaan aan de telefoon, en vervolgens weer keihard in slaap ben gevallen, gevolg: werd om 8:18 wakker terwijl ik om half 9 op stage moest zijn wat een half uur rijden is :S
De trillfunctie slaap ik ook door heen, en als ik al wakker word druk ik op snooze of met mijn duffe hoofd uit en ben ik weer zwaar in coma

volgens mij zou ik van die vliegende wekker stront chagrijnig worden, en de stekker er uit trekken ofzo, pakken, terug zetten en nog heeeeeeeel even 5 min gaan liggen.. :o uhuh :Z

DJZ
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 00:38

Ja, ik ken het ook. Als ik erg drukke dagen heb gehad, dan kom ik ook slaap tekort. ik heb een mobiel met trilfunctie. Deze zet ik een half uur voor ik echt uit bed moet. Alleen de mobiel heeft van die kleine knopjes die ook zo dicht op elkaar zitten, dat je weleens de verkeerde indrukt en dus wakker wordt doordat je gebeld wordt, omdat je weer een beetje te laat bent.

Het enige wat helpt is denk ik de wekker aan de andere kant van de kamer neer zetten om die uit te zetten, zodat je eerst je bed uitmoet. Dan is het minder moeilijk om eruit te blijven :P

Miracle_

Re: door je wekker heen slapen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 00:58

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 00:59

Ik zet mijn wekker altijd uit in me slaap _O-, geen idee hoe ik het voor elkaar krijg.

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 01:15

Hallo,
Heb ook goede ervaringen met wake-up light. Je wordt, zonder dat je het bewust merkt, uit je diepe slaap gehaald. Dan zal je denk ik dus ook eerder een wekker horen. Misschien is het een optie voor je. Ze zijn alleen niet goedkoop :+
Welterusten ;) !

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 01:18

Mijn vriedn slaapt ook altijd door zijn wekkers heen. Heb ik avonddienst of nachtdienst, heb ik de mogelijkheid om hem wakker te maken, maar als ik dagdienst heb, niet.

Dan zet hij de wekker aan de andere kant van de kamer, op de kast, zodat hij uit bed moet komen om de wekker uit te zetten ed.

Wakker worden van de normale wekker doet ie niet, dus hebben wij een ouderwetse wekker gekocht.
Beetje rare uitleg.....maar zo een met bellen bovenop. Gaat zo'n pinnetje tegen aan slaan.
Snapt iemand welke ik bedoel :o
Echt een heel vervelend geluid...

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 01:20

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 02:01

Ik ben er ook zoeen hoor :)

Wekker gaat af en dan zet ik hem automatisch uit, of ik denk van aggh, nog ffetjes dutten (kansloos natuurlijk :P). Op werkdagen gebeurt het eigenlijk nooit, omdat ik mijn wekker dan meestal aan de andere kant van mijn kamer zet en er dus wel uit moet.... Vanochtend niet gedaan en ik werd wakker gebeld door mijn werk. Overigens weten die dat ik altijd ben en als ik dat niet ben dat er 'iets' is. Vanochtend moest ik om 9 uur beginnen en om 1 over 9 ging de telefoon al :P.

Weet je wat helpt, bij mij dan? Schop onder je kont (in de ochtend je bed uit en in de (vroege) avond mijn bed in. Helaas ben ik niet echt het type van voornemens :P

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 02:04

Wel grappig, dat wij niet de enige zijn, die de wekker aan de andere kant zetten, om er echt uit te moeten gaan :D

slokkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 02:22

DianneF schreef:
weet iemand wat ik hier aan kan doen?? dit is namelijk heel vervelend..

Een emmer water, je huisgenoot zal er plezier aan hebben je wakker te maken.

Sassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 19:30

Hoi hoi, hier nog zo eentje:)

Leg ik m'n wekker verder weg zodat ik wel op moet staan om hem uit te zetten, zet ik hem al slaapwandelend uit :+

Ik heb een radio aan het voeteneinde van m'n bed staan, waar ook een wekkerfunctie op zit^^ Die kan knoerthard en je kunt er je eigen muzieksmaak cd in doen.
Ik hou er niet van, maar als je zo hard als de radio kan metal uit je boxen hebt knallen wordt je wel wakker hoor!

Die kun je dus ook instellen op hoe lang hij af moet gaan, na 5 min. wordt je toch wel wakker met die harde muziek^^