Jeetje meid, en ik ben al zo bang voor de tandarts. Gaat hij hier verder niks aan doen? Is wel een behoorlijk banketstaaf "foutje" hoor!
Macs
Geplaatst: 01-04-10 16:19
Ah wat erg zeg! Ziet er niet best uit.. Sterkte
xxelviraxx
Geplaatst: 01-04-10 16:19
Wow inderdaad echt erg zeg. Maar hoe is het nu met je ?
Dreamer_S
Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-10 16:21
haha niet alleen een lip, de rest van mn gezicht was ook een stuk dikker, ik krege mn ogen ook niet meer helemaal open.
ja mn gezicht is minder, als ik neutraal kijk zie je bijna niks meer.. alleen er zit aan de onderkant van mijn lip nog een stuk lip die er niet hoort en daar maak ik me wel een beetje zorgen over.. maarja het ergste is wel een stuk minder gelukkig dat wel.
Nog ff een update, ik kreeg eergister opeens weer superveel pijn dus ben uit werk weer langs de tandarts gegaan. Bleek dat het hele zootje was gaan ontsteken, kon ik vanochtend naar het ziekenhuis waar ze m'n tandvlees opengesneden hebben om die ontsteking weg te halen.
Op die foto hierboven is mn rechterkant dik, nu ziet mn hele hoofd er zo uit
goeie genade Hier wordt je ook niet vrolijk van zeg... pfff Gelukkig gaat het over, maar een tand bleken of je gezicht 'verminken' Degelijk verschil....
oef dat is flink gezwollen zeg! Het enige is dat ik zeker geen andere tandarts zou nemen... Deze heeft dan wel een foutje gemaakt, maar hij erkent tenminste DAT het is misgegaan en neemt zijn verantwoording daarin. Fouten zijn menselijk, 't is net hoe er mee omgegaan wordt of iemand zijn vak verstaat...
Ik denk dat ik het verkeerd begrijp. Heeft hij je nou verdoofd met bleek middel in plaats van gewoon verdovingsmiddel? Of was het tijdens de behandeling?