dat het vettig wordt!
Mijn haar is ook stukken zachter, en ik verlies zichtbaar minder haar. Heel tevreden dus

Heb vandaag de haarkleuring gekocht, met een beetje geluk smeer ik die er vanmiddag in, ben benieuwd!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Kayuna schreef:Ik krijg er jeuk van, en mijn haar wordt stug en na 1 dag al vet! Hier heb ik nooit eerder last van gehad. Is ook alleen als ik deze shampoo en conditioner gebruik.
Zie dat dus meer mensen dat hebben.
Maar ja, iedereen heeft ander haar, en bij sommige werkt het dus wel goed.
De conditioner heb ik niet gebruikt, dus dat weet ik niet. 

, ben bang dat dat ook met dit is. Is nl snel zo met dit soort goedkope merken. Het feit dat die flessen al zo groot zijn voorspelt ook niet veel goeds
Moet stoppen met het zo omrekenen denk ik maar
Urko schreef:Ik vind het echt een vreselijk B-merk. Mn haar word er ongelovelijk droog van en ik moet 3x zoveel van de cremespoeling gebruiken als bij het merk wat ik nu gebruik.
Geef mij maar Keune, peper duur, heb maar weinig nodig per wasbeurt en 10x beter dan al die goedkope merken, zeker als je je haar geverfd hebt.
In goedkope merken zit overigs vaak siliconen verwerkt die hartstikke slecht zijn voor je haar. Als ik mijn haar met andrelon was, speciaal voor GEVERFD haar, ben ik mijn klaar binnen 2 weken HELEMAAL kwijt.
loez schreef:Ik heb de cremespoeling ervan. Vreselijk! Normaal moet ik altijd cremespoeling gebruiken. Nu kon ik het nog beter alleen nat maken dan was mijn haar nog beter. Kreeg er veel meer knopen door!
Al die wisselende reacties. iefke schreef:Wat gek dat het zo kan verschillen![]()
Wat hebben de mensen voor haar die het wel fijne shampoo vinden? Ik heb veel haar, maar wel dun en stijl.