90kg...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Duke schreef:Je eet niet teveel hoor. Maar als je wilt afvallen, zijn er wel wat opmerkingen te maken: geen pindakaas (ook niet dun) en kaas liefst 20+
En de liga fruitkick vervangen door echt fruit.
Citaat:Vlees:
- kipfilet
- smeerkaas light
- rosbief
- achterham
- Filet american
- Runder rookvlees
- gerookte kipfilet
Vega:
- linesse
- philadelphia light
- 20+ kaas
- sandwichspread naturel
- chavroux (geitenkaas)
Zoet:
- vruchtenhagel
- gestampte muisjes
- light jam
- appelstroop
Doe ook af en toe eens wat vis op brood zoals gerookte zalm of tonijn
Of een gekookt ei
Of een tomaat met komkommer of radijs
Of geprakte banaan
Cayenne schreef:Ik kom me ook even melden als het mag!
Ik woog tot vorig jaar half februari 145.5 kilo, ben nu een jaar bezig met afvallen (en zo'n 8 maanden onder begeleiding van dieetiste) en zit op dit moment rond de 74/75 kilo. Het schommelt nogal. Ik sport veel met behulp van een hometrainer en een uurtje lopen buiten. Daardoor verbrand ik veel calorieen maar ik lijk ook steeds meer calorieen nodig te hebben om niet slap/flauw te wordenHet is in ieder geval steeds moeilijker vol te houden. Meestal pak ik een snack'a'jack, maar gister heb ik me vergrepen aan een halve emmer Ben & Jerry's
Ik probeer dat nu tegen te gaan door een banaan door de yoghurt te doen s'ochtends. Daar zitten wel relatief veel calorieen in voor een stuk fruit, maar ook vezels en die helpen je spijsvertering weer goed.
Mijn streefgewicht heb ik gezet op maximaal 65 kilo. Ik ben 1.67m (Volgens de dieetiste 1.64, maar ik hou m'n lengte op m'n ID-kaart aan.)
Ik ben benieuwd of ik dat ooit nog ga halen, want het is op dit moment echt heel zwaar. Het afvallen zelf gaat prima, maar niet extra verkeerde calorieen eten is echt erg moeilijk wanneer je zo slap wordt. Ik ben dus op zoek naar een tussenweg want het is nu echt een marteling aan het worden.
Bloedtest ga ik laten doen, maar door ziekte ben ik er nog niet aan toegekomen. Ik hoop dat dus deze of volgende week te doen, maar verwacht niet dat er veel uitkomt.
Duke schreef:Deze stond ergens op de laatste pagina's van het vorige topic:
(Zit wel ook vlees tussen, maar je kunt eruit pikken wat je wil natuurlijk)
(Edit: even het vlees voor het gemak apart gezet)Citaat:Vlees:
- kipfilet
- smeerkaas light
- rosbief
- achterham
- Filet american
- Runder rookvlees
- gerookte kipfilet
Vega:
- linesse
- philadelphia light
- 20+ kaas
- sandwichspread naturel
- chavroux (geitenkaas)
Zoet:
- vruchtenhagel
- gestampte muisjes
- light jam
- appelstroop
Doe ook af en toe eens wat vis op brood zoals gerookte zalm of tonijn
Of een gekookt ei
Of een tomaat met komkommer of radijs
Of geprakte banaan
Citaat:En Lizzy, zou het niet komen dat je niet afvalt doordat je lichaam juist de voedingswaarde die je binnen krijgt opslaat ondanks dat je dus veel bweeegt?
Anna-Jelly schreef:Is goed vol te houden die intervaltrainingen
Ik heb vanochtend gedaan:
3 min. lopen (warming up)
3 min. draven
2 min. lopen
4 min. draven
2 min. lopen
4 min. draven
2 min. lopen
3 min. draven
2 min. lopen (cooling down)
Marije__ schreef:Hee, leuk! een nieuw topic. Nieuwe ronde nieuwe kansen
Anna-Jelly schreef:Is goed vol te houden die intervaltrainingen
Ik heb vanochtend gedaan:
3 min. lopen (warming up)
3 min. draven
2 min. lopen
4 min. draven
2 min. lopen
4 min. draven
2 min. lopen
3 min. draven
2 min. lopen (cooling down)
hier moest ik even om lachen! dat je draaft
WildWings schreef:Jeetje wat actief zijn jullie zeg, wat goed! Ik ga morgen na school denk ik een stukje fietsen of wandelen, maar ben niet zo heel actief hoor.
Als ik dit voor morgen heb, is dat OK of kan ik beter iets wijzigen? :
O: 1 VK met vruchtenhagel + glas magere drinkyoghurt
T: 1 stuk fruit + 1 glas Goedemorgen! van campina
L: 2 VK met cottage cheese + komkommer, 1 VK met appelstroop
T: 1 stuk fruit + glas magere drinkyoghurt
D: 2 Aardappelen, +- 85 gram nepgehakt (quorn) met 100-200gr gebakken champignons met knoflook en uitjes
T: Thee met lange vinger of volkorenbiscuitje
( Het goedemorgen! drinkontbijt heb ik nog en die moet voor de 29ste op, vind het zo zonde om 'm te laten wegrottenSteviger ontbijten gaat niet zo goed omdat ik sochtends nu tijdelijk wat tabletten moet slikken met veel water, dus dan heb ik echt geen behoefte aan veel ontbijt. )