Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vjestagirl schreef:Hoe voorkom je dat je de godganse dag aan eten denkt? Ik heb net nog gegeten, en ik zit me nu al weer te bedenken wat er nog in de kast ligt, wat ik vanavond ga eten, hoelang ik nog moet wachten, of ik daarna nog een toetjes mag etc etc etc. Hoe voorkom je dat?
....
.donnieYy schreef:Voorkomen dat je aan eten denkt: Naast een gestructureerd eetpatroon ook afleiding zoeken, zorgen dat je bezig bent met iets. Verveling is de nummer een voor eten.
Wat bedoel je met groente op brood, een wortel op je brood leggen ofzo? Ik vind trouwens dat je best nog veel aardappels mag/moet eten (ben niet zo'n aardappel fan, gekookt al helemaal niet, eet er hooguit 2
)
). Dat bedoel ik dus ook een beetje met een dieet zonder light-meuk, oftewel, met 'gewone' producten. Dus niet dat je dan nooit meer frisdrank/sap/snoep/boter/kaas/vleeswaren etc. mag eten.
*
, kan me voorstellen dat ze niet alles zo in 1 keer kan beantwoorden, of ze heeft eroverheen gelezen. hyppolyte schreef:@wildwings, het zijn ook nogal wat vragen, kan me voorstellen dat ze niet alles zo in 1 keer kan beantwoorden, of ze heeft eroverheen gelezen.

Georgette schreef:'s Ochtends voordat ik naar m'n werk ga krijg ik geen hap door m'n keel en ontbijt ik dus niet. Ik weet dat dit niet goed is en dat afvallen makkelijker gaat als ik het wel zou doen, maar ik ga echt kokhalzen. Zo rond tien uur 's ochtends eet ik op m'n werk zo'n meeneem verpakte ontbijtkoek. Is dit een redelijk alternatief of is het beter voor een ander alternatief te kiezen?