Volgens mij heeft ze wel een opleiding gevolgd maar dan moet ik even een x in het boek kijken!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Hannah_Menno schreef:Is dat niet hetzelfde?
Volgens mij heeft ze wel een opleiding gevolgd maar dan moet ik even een x in het boek kijken!
Hannah_Menno schreef:Dus omdat ze zelf toevallig succes had is het een flop?Ze heeft ervoor gestudeerd hoor. Staat ook in het boek. En ik ben met je eens dat het niet voor iedereen werkt aangezien elk lichaam anders is maar bij ons thuis werkt het geweldig en bij vele andere ook dus dat het klinklare onzin is is niet waar.
Overigens is ze wel diëtiste, ik weet niet hoe je erop komt dat ze het niet is?
Simpelweg omdat ik idd niet de papieren er voor heb én daarbij omdat ik maar weinig mensen ken die de discipline er voor hebben om te doen wat ik gedaan heb. Da's geen arrogantie, dat is gewoon zo, heb nog nooit zo geleden als de afgelopen drie jaar
(En nog)
Barmat schreef:Geen flop, maar ook geen 100% succes.
Luister, ik ben zelf 50 kg afgevallen (ruim) door een bepaalde methode die ik zelf uitgedokterd heb. Een gezonde, verantwoorde methode waarvan ik van overtuigd ben dat het ook anderen kan/zal helpen. Maarrrrrrr.... niet iedereen! Ik ga dan ook niet wereldkundig maken dat mijn dieet geweldig is en het enige dat werkt.
Ik weet inmiddel heel erg veel over voeding, zelfs zonder een LOI cursusje die iedereen met enig vermogen tot leren kan doen![]()
Dat maakt ook dat ik durf te stellen dat voor 95% van de mensen SB geen blijvende oplossing is. Het is een mode-dieet, net als vele andere waren en nog vele andere zullen volgen.
Wil je een blijvend resultaat? Zul je de rest van je leven moeten SB-en, simpel. Geen excuses dan meer, geen uitwegen, maar je leven omstellen. En dat houdt geen mens vol. Daarvoor is het te eenzijdig en beperkt, te weinig caloriën en te rijk in kh.
Maar nogmaals, dat is gewoon het risico van iemand die voor zichzelf een succes heeft behaald en daarmee de markt op gaat.
Ik zou het niet aandurven de mensen met mijn voedingspatroon op te zadelen, ook al is het een stuk gezonderSimpelweg omdat ik idd niet de papieren er voor heb én daarbij omdat ik maar weinig mensen ken die de discipline er voor hebben om te doen wat ik gedaan heb. Da's geen arrogantie, dat is gewoon zo, heb nog nooit zo geleden als de afgelopen drie jaar
(En nog)
Maar heel veel mensen denken: Ah ik ben op mijn streefgewicht, ik kan weer effe
die helpt voorlopig genoeg