Alcohol

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

amyz

Re: Alcohol

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 15:10

Lastig idd! Moet zeggen dat ik op sommige avonden ook rustig een paar flessen wegtank, maar nog nooit knock-out gegaan..

Heb ook een tijd ernstig mn grenzen moeten leren, wist dan nog wel wat ik deed maar tis niet fijn als de hele zooi er uit komt. Voor míj heeft het toen geholpen om over te stappen op 1 bepaald drankje, zo walgelijk zoet dat je teveel suiker hebt voor je je alcoholtaks bereikt hebt :P Verder; probeer jezelf aan te leren om tussendoor even een colaatje te nemen. Lastig, zeker als je tussen een niet heel bekend gezelschap zit, maar zeker de moeite!

Verder helpt t echt om een ''eigen'' drankje te vinden hoor, kende er ook 2 die hetzelfde hadden als jij, toen ze overgingen naar 1 soort (soms gerust wel iets anders tussendoor overigens) is het overgegaan en t is nu gezellig stappen met ze :D

Succes iig!

Sassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 18:30

Go TS! Netjes hoor, 1 drankje per kroeg:)

Denk dat je ook gewoon een limiet moet stellen per avond. Je weet denk ik van jezelf wel bij hoeveel drankjes je wat rooie wangetjes krijgt? Dan leg je de grens daar neer, elke keer gezellig, maar nooit bezopen =)

Of tussen elk drankje 2 of 3 glazen non-alcoholische drank, blijf je ook wat nuchterder. En als je dan nog veel wilt zuipen met uitgaan wordt het wel erg duur als je elke keer 1 shotje en 2 of 3 glazen cola moet betalen.

Succes ermee!

cinnamon

Re: Alcohol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-10 07:21

Wat fijn dat mensen zo met me mee leven :D
Tot nu toe gaat het nogsteeds goed, ben benieuwd hoe het over een paar maanden gaat!

Vind het ook wel fijn om te horen dat ik niet de enige ben met dit probleem. Zie het allemaal wel wat positiever in dan toen ik het topic opende!