Gisteren bij de internist geweest en was wel even schrikken. Het blijkt dat mijn dokter mij al 8 maanden de verkeerde pil heeft voor geschreven vandaar de bloedingen/mensutruaties. Het gaat om een pil voor vrouwen die na hun zwangerschap de pil willen slikken maar ook nog borstvoeding willen afstaan, deze slikte ik dus ook! IK GA HIER ZEKER MEE NAAR MIJN DOKTER!
Dit heeft echter niets te maken met mijn buikpijn. De internist was een vriendelijke vrouw en na het verhaal over mijn pil wou ze wel nog bij buik controleren, na veel duwen, sjorren en trekken voelde zij net als ik iets hards, links in mijn onderbuik (dikke darm) een verstopping?vernouwing?cyste? Vervolgens ging ze naar mijn hart luisteren en moest ik mezelf wegen.. Daarna kwam zij met de mede deling dat ik onmiddelijk nog bloed moest laten prikken en volgende week een ehco moet laten maken om het zekere voor het onzekere te kunnen uitsluiten. Ook heb ik een soort van laxeerpillen mee gekregen waar ik er 6 per dag van moet innemen, braaf gedaan natuurlijk, maar nog steeds geen resultaat.
Dat er iets mis is met mijn darmen, is zeker alleen de vraag is nog altijd wat? Volgende week donderdag krijg ik mijn echo en 1april krijg ik de uitslag van zowel de echo als het bloedonderzoek.
Ik moet nog 2 weken lang in de zenuwen zitten, de pijn ben ik ondertussen gewend.. maar de zenuwen killen me!
Nogmaals bedankt voor al jullie berichtjes,, liefs
Wat een fout van je HA! Ben benieuwd wat hij/zij te zeggen heeft..
Hoop dat het allemaal meevalt! Wel fijn dat je best snel geholpen word, al is het voor jou natuurlijk best lang om op de uitslag te wachten. Ik duim voor je!
bobolien
Geplaatst: 19-03-10 11:48
jemig dat is vervelend een verkeerde pil en dan zo makkelijk doen die huisarts van je niet normaal er worden steeds meet fouten gemaakt in de medische wereld
Jeetje, dat is vervelend zeg! Echt ontzettend slecht dat je de verkeerde pil hebt gekregen van de dokter! Sterkte..
amazone77
Geplaatst: 19-03-10 20:22
nou dat is niet niks zeg,ben benieuwd wat verder onderzoek zal brengen. ik zou er niet van staan te kijken als je ook bloed armoede hebt nu...... heel veel succes,en hou het hier maar op de hoogte.
mirgino
Geplaatst: 19-03-10 20:22
zo.... wat een verhaal
gelukkig blijkt de bloeding door foute pil te komen,ik vind het erg raar dat jouw arts je zolang laat doorlopen ik hoop dat de rest ook snel opgelost word,sterkte
Jeetje, wat ene verhaal zeg. Ik wens je sterkte in deze twee zenuwslopende weken. Hoop voor je dat het allemaal meevalt.
tessacheyenne
Geplaatst: 19-03-10 22:22
Ik zou zeker eens bij een goede gyneacoloog langs gaan! Ik had in 2007 exact dezelfde symptomen als jij. Mijn rechtereierstok bleek helemaal vercystend te zijn met een afmeting van 12x15cm. Dat veroorzaakte veel pijn en zware onregelmatige menstruaties. Ben toen geopereerd (eierstok verwijderd) en ik bleek dus ook nog endometriose te hebben...
Ik wil je heel veel sterkte en succes wensen, laat je vooral niet met een kluitje in 't riet sturen!!! Groetjes, Tessa.
De pillen die ik voorgeschreven heb gekregen doen hun werk en helpen de buikpijn tegen te gaan. Ik kan nu eindelijk normaal naar de wc (wat je normaal noemt onder het genot van 6 laxeer tabletten). "normale" mensen zouden waarschijnlijk dag en nacht op het toilet zitten en ik heb profijt van 1x in de 2 dagen. Natuurlijk vind ik dit al fijn als je nagaat dat ik normaal 1x in de anderhalveweek moet.
Mindim, het is inderdaad waar dat de buikpijn die ik heb niet samen gaat met het verlies van oud bloed, maar alles te maken heeft met mijn darmen.
donderdag de echo en 1april de uitslag.. nog even stressen maar het komt vast allemaal wel goed!
Thanks voor alle reacties!
Ooh en voor de gene die willen weten welke pil ik 8 maanden heb geslikt dat was de chazarette?? !!
Thanks, ik ook want heb het gevoel dat de pillen nu al hun werk niet meer doen. Zit nu op mijn werk te kramperen achter mijn bureau alsof ik elke keer weer opnieuw wordt gestoken links onder in mijn buik. Kan wel HUILEN! Gelukkig is het bijna donderdag, maar goed dan nog een week wachten, wat mijn eigenschuld is want ik ga vrijdag naar Parijs en ik dacht stel er is wel iets flink mis zit ik in Parijs daar de hele tijd aan te denken, dus vandaar dat ik er voor gekozen heb nog een week op de uitslag te wachten, maar door de pijn die ik NU weer heb, ga ik flink twijfelen! AUW
Sjonge jonge zeg, wat een actie van je huisarts. Ben je al bij hem geweest om het te vertellen? Meid ik hoop echt dat je er snel vanaf bent, dit is niet normaal om zo je dag door te moeten komen.
Jeetje dat is zeker niet niks! Wat voor laxeer pillen heb je meegekregen? Ik heb namelijk een vernauwing in mijn darmen dus ik kan nooit normaal naar toilet zeg maar. Ik heb nu natuurlijke laxeer pillen (Grünwald) en die gaat super goed, eerste laxteer pil waar ik baat bij heb. Succes!