Stijlen, welke beschermende creme?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yv_

Re: Stijlen, welke beschermende creme?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 21:03

Ik gebruik ook de Hot-lijn van L'Oreal, maar wil toch over op iets anders. Vind de mousse echt heerlijk, maar de spray voor krullen plakt me teveel en de verpakking voor het spul om te stijlen vind ik écht onhandig.

Ik ben helemaal fan van John Frieda, maar ik weet dus niet of de krullen-lijn dus ook werkt voor stijl haar. Volgens mij is het alleen voor mensen met krullen van zichzelf om deze te perfectioneren en dus niet om stijl haar krullend te maken. Iemand hier ervaring mee? De lijn van Sheer Blonde en Briljant Brunette vind ik echt super, evenals het paarse serum :j!

Chi vind ik op zich ook wel fijn, maar mijn haar werd zo vet van dat silk spul... En ben dus bang dat dat ook gebeurd als ik spul voor krullen of stijlen gebruik?

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 21:07

Van zijdeproducten hoef je echt maar een iniminie beetje van te gebruiken en vooral aan de onderkant van je haar gebruiken :j
Als je het bovenop je haar doet, wordt je hoofdhuid (en daarmee je haar ook) vetter.

xTralala

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 21:08

Sieeem schreef:
Ik gebruik zelf de beschermende creme van Loreal in de roze tube met grijze dop dit is tegen bescherming van de hitte van de stijltang/fohn hele fijne creme en helpt goed! echt een aanrader

Die heb ik ook! Goed spul, ruikt lekker! :D

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 21:15

I know Clau :j, maar op de een of andere manier komt het toch bovenop mijn hoofdhuid terecht, ondanks dat ik het alleen in de lengtes smeer... Ik heb vaag haar, ben er ondertussen al heel wat jaartjes achter :P...

Trouwens vandaag naar de kapper geweest, mn matten zijn er opnieuw ingezet, bleek dat het helemaal verkeerd zat... De matten zitten nu aan de achterkant, de voorkant is opgevuld met extensions... Echt een heel ander gezicht :D! Mag nu even 24 uur niets erin doen, maar morgenavond weer krullen zetten :D

Heb je van Chi ook spul wat dus stijl haar beter krullend maakt?

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 21:18

Hmm das vreemd!
Oh ik ben benieuwd naar je haartjes :):)

Ja dat heb je ook van Chi!
Ik weet niet hoe het heet, maar mijn kapster krijgt mijn haar altijd perfect krullend :oo

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 21:29

Gooi van de week wel ff een foto bij de piercingchicks goed ;)...

Oh, zou je dat voor me na willen vragen? Die van L'oreal Hot werkt echt supergoed, maar vind 'm zo plakkerig en vind een spray niet zo handig... Jij hebt ook erg stijl haar van jezelf toch? Dus dan zou die bij mij ook moeten werken...

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 21:31

Ik ga volgende maand pas weer naar de kapper, maar ik zal dan even navragen welk spul ze gebruikt had :j
Ik heb wel een beetje slag in mijn haar, maar valt vrij stijl.
Heb nogal moeite om fatsoenlijke krullen in mijn haar te krijgen :))

babydolll

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 22:01

Ik gebruik van het silk spul een klein beetje, paar druppels op je handen, wrijven en dan over het haar verdelen. Het voelt gelijk een stuk zachter dan! Even stijlen en daarna doe ik er ook nog een paar druppies in. Ik gebruikte eerst biosilk, deed 2 weken met dat flesje.. Vind silk infusion fijner!

Chrissy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 00:14

Ik heb Anti Frizz crème van de Etos, vind ik ook wel fijn spul!

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 11:35

Bio Silk. Die vind ik enorm fijn

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 11:39

Wij gebruiken altijd van schwarskopf: Got2be stijl-icoon ant frizz. Werkt bij ons prima! Verkopen ze gewoon bij de drogist.

Sieeem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 18:25

Wat bedoel je hiermee?

x_Marr schreef:
Sieeem schreef:
Je moet hem voor het stylen inbrengen en hij kost ong. €6.50

En dat noem je niet goedkoop?

Ik heb 1 van schwarzkopf geloof ik, het is iig een roze/gele fles. Heb het gehaald bij de etos en dit was de enige daar die niet of voor het stijlen was of voor het krullen maar gewoon voor de bescherming, en hij werkt goed, heb iig geen last van beschadigd haar :)

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 16:54

Laatst bijgewerkt door adecuada op 19-03-10 16:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 16:57

Ik heb er een van john frieda, maar volgens mij werkt het voor geen meter. Doordat het een (slechte) spray is, dekt het niet mijn hele haar of het dekt sommige dingen dubbel door het meermaals spuiten.
Nadeel hierbij is dat het plakkerig en nat wordt en mijn haar daardoor gaat stomen als ik het stijl.

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 17:01

Spray je het product op droog haar?
Hoor je het niet in handdoek droog haar te sprayen zodat het beschermd tijdens het droog föhnen en zodat je daarna het droge haar steil kunt maken??

MARILYN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 17:03

Sieeem schreef:
Ik gebruik zelf de beschermende creme van Loreal in de roze tube met grijze dop dit is tegen bescherming van de hitte van de stijltang/fohn hele fijne creme en helpt goed! echt een aanrader

Ik gebruik die ook, alleen ik smeer het altijd in droog haar. Moet dat dan ook in handoek droog haar ?

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 17:04

Jep :j als het die studio hot straight is wel ja die heb ik ook weleens gebruikt.
Het staat gewoon achterop het flesje. ;)

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 17:05

Oh ik doe alles altijd in droog haar... Nat haar heeft toch geen effect bij mij...

MARILYN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 17:06

Ja dat had ik gelezen. Maar ik dacht dat het ook wel op droog haar kon :+

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 17:07

Oh het zal waarschijnlijk ook wel in droog haar kunnen hoor, alleen mijn haar wordt daar heel erg vet van! :+

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 17:12

adecuada schreef:
Oh het zal waarschijnlijk ook wel in droog haar kunnen hoor, alleen mijn haar wordt daar heel erg vet van! :+

ik doe idd dan ook geen 2 van die pompjes in mn haar... dat is dan veel te veel, ik heb wel dik haar, maar dan gaat er maar een heel klein beetje in, in droog haar.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 17:13

ik heb van die olie van CHI, kost wat maar dan heb je ook wat :D je hoeft er maar heel weinig van te gebruiken, je haar wordt niet vet en het ruikt heerlijk

2Morrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 17:56

Ik gebruik Biosilk Silk Therapy heerlijk spul en je haar gaat er van glanzen en word heerlijk zacht.

Charmaiineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 18:56

Andreleon heeft ook goed spul :)