Zin om een enquête in te vullen voor een onderzoek?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ine23

Re: Zin om een enquête in te vullen voor een onderzoek?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-10 20:59

Dankjewel iedereen! Ik heb nu mede door bokt al 168 resultaten die ik allemaal ga mogen verwerken :). Daarom dat ik morgen waarschijnlijk wel een slotje zet op dit topic!

@Blijheid: Vroeger is inderdaad een vaag begrip, dit komt omdat het voor iedereen anders is. Stel dat je een depressie hebt gehad, waar je je van bewust bent, en dit is enkele jaren geleden, dan is dit vroeger. Maar als je je enkele maanden geleden plotseling anders begon te voelen, dan geldt dit ook als vroeger. Alle periodes met veranderingen.
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is? Voor mij is het zelf ook nog altijd moeilijk een éénduidige lijn te trekken!

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-10 14:12

Ik heb 200 ingevulde enquêtes, allemaal bedankt maar hierbij dus Slotje erop :).

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 14:51

Nou ik weet niet waarover het ging, maar ik moest op alles 'ja' invullen. Ben erg benieuwd!

Daphna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 16:51

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 17:20

Ik heb de lijst ook ingevuld, alleen lijst 2 vond ik soms wat lastig qua formulering. Dan was de vraag bijvoorbeeld ' bent u net zo helder van geest als vroeger' ik heb deze toen beantwoord met niet van toepassing, omdat ik juist helderder ben dan vroeger.
Vraag me af of dit dan het juiste antwoord was.