Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Want de zooi blijft dankzei de tampon binnen.
Verliezen jullie zoveel bloed dan?
Majo schreef:BraveSpots schreef:Who! Maar die zijn toch kei groot? Ik heb gewoon miniIk heb altijd super-plus. En lek door gerust door.
En dat voor een 27 jarige
. Wat mij betreft mogen ze gerust nog een grotere maat maken.
. BraveSpots schreef:Ben je niet duizelig aan het eind van de dag? Ik kan serieus de hele dag met 1 mini doen, zelfs op de zwaarste dagen! Op de lichtere dagen heb ik aan 1 of 2 inlegkruisjes genoeg... gelukkig maar.Ik vind het best meevallen. Wat mij betreft mogen ze gerust nog een grotere maat maken.
Want op de ergste (twee) dagen doe ik met super-plus max 2 uur mee zonder dat ik doorlek.
Op die dagen moet ik altijd zorgen dat ik overal waar ik ga een toilet ter beschikking heb en daar op tijd geraak. Leuk is anders, maargoed, ik doe het er maar mee.
Majo schreef:BraveSpots schreef:Ben je niet duizelig aan het eind van de dag? Ik kan serieus de hele dag met 1 mini doen, zelfs op de zwaarste dagen! Op de lichtere dagen heb ik aan 1 of 2 inlegkruisjes genoeg... gelukkig maar.Ik vind het best meevallen. Wat mij betreft mogen ze gerust nog een grotere maat maken.
Want op de ergste (twee) dagen doe ik met super-plus max 2 uur mee zonder dat ik doorlek.
Op die dagen moet ik altijd zorgen dat ik overal waar ik ga een toilet ter beschikking heb en daar op tijd geraak. Leuk is anders, maargoed, ik doe het er maar mee.
.Majo schreef:BraveSpots schreef:Ben je niet duizelig aan het eind van de dag? Ik kan serieus de hele dag met 1 mini doen, zelfs op de zwaarste dagen! Op de lichtere dagen heb ik aan 1 of 2 inlegkruisjes genoeg... gelukkig maar.Ik vind het best meevallen. Wat mij betreft mogen ze gerust nog een grotere maat maken.
.
. Majo schreef:Haha ok, nou, ze zeggen toch altijd dat handen veel bacterieen meedragen? Als ik naga wat ik zoal op een dag doe: veel typen, spullen pakken, hond aaien en wandelen, bellen, computeren, eten.... en dan zo'n ding erin stoppen zonder handen te wassen... Ik vind dat wel vies, want voor je het weet heb je een schimmelinfectie ofzo te pakken.
Lang leve de Tampax
? Als je snapt wat ik bedoel....