Bloedonderzoek vind ik wel erg handig, Indra. Veel depressie-klachten kunnen ook door andere aandoeningen komen (die oa middels je bloed op te sporen zijn) Ik heb zelf ook tig bloedonderzoeken gehad maar men kan niets vinden helaas.
http://www.denachtuil.eu/kruiden-Bernagie.htm In feite wordt het veelal alleen aangeraden bij depressie vanwege PMS, maar bij mij heeft het mijn algemene depressieve gevoelens stukken verminderd. Bij mij was het niet zo zeer gelinkt aan mijn menstruatie. Mijn zus had wel voornamelijk zware, donkere stemmingen rond de menstruatie en zij heeft daar nu ook nauwelijks nog last van.
ik heb ook alle mogelijke test gehad, en idd kan het vrij snel komen door andere aandoeningen. Logisch, lichaam en geest zijn kwetsbaar en staan erg met elkaar in verband. Maar goed ik bedoelde dit topic niet zo zeer om uit te vinden wat iedereen voor mening heeft over gebruik van pillen al dan niet plantaardig, maar meer wat de ervaringen zijn. Wat iemand voor bij effecten heeft gevoelt bij bep producten en of het hielp enzo...
mooi voorbeeld himyar! Helpt het genoeg? ik bedoel merk je echt effect?
Himyar
Geplaatst: 16-03-10 15:32
Ik had geregeld hele zware, onbeschrijflijk donkere stemmingen, echt heel akelig. Het viel met geen mogelijkheid af te schudden, maar duurde gelukkig meestal maar een paar dagen. Het rare was dat ik het vaak in het weekend kreeg, heel onlogisch naar mijn idee. Nadat ik de borage olie een tijdje had gebruikt, zijn deze stemmingen helemaal verdwenen. Het moet de borage olie wel zijn geweest, ik zou niet weten wat het anders is geweest dat mijn gemoedstoestand heeft veranderd. En mijn zus merkt ook duidelijk verschil in haar stemmingen, dus het kan bijna geen toeval zijn.