Borstvergroting

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 22:56

Ikzelf heb maat 75 C , ben net zo groot als de TS maar een stuk forser qua bouw. Ik denk dus dat mijn maat bij TS te groot gaat worden, zelfs als het 70 C wordt. :o

lesilla

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-10 23:00

Zal het dus waarschijnlijk meer aan mijn beeld van borsten liggen dat het weinig is, het leek me gewoon klein. Waarschijnlijk ook omdat ik men hele leven groot heb gehad...

Maar jullie zeggen dat het zeker genoeg gaat zijn en hij ook, dus dan zal het wel ok zijn :P
Zolang ze maar niet op de navel hangen als nu ben ik al blij :P

Bambi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 23:20

Zoals hier al gezegd zou bij jou denk ik een kleine C heel mooi zijn als je het in proporties wilt houden. Ik denk dat het bij jou lichaam (van de foto) al best groot lijkt, maar niet tè.
Ik vind te grote nepborsten echt lelijk, maar een vriendin van mij heeft ook een borstvergroting laten doen (van een nauwelijks A naar grote B) en dat is echt heel mooi geworden en ziet er heel natuurlijk uit.

Ik wil niet brutaal zijn, maar mag ik vragen hoeveel je bent afgevallen? Je bent echt superslank en op de foto lijkt het niet echt alsfo je buik een correctie nodig heeft ;)

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-10 23:23

ja maar al het vel is opgetrokken hier, na een tijd leer je wel de trukjes van de foor zo heb ik het gevoel dat ik normaal ben en geen 78 jarig lichaam heb

64 kilo is kijken of ik een paint achtige gedoe ofzo op mac vind dat ik gewoon men buik kan laten zien
Laatst bijgewerkt door lesilla op 11-03-10 23:36, in het totaal 1 keer bewerkt

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-10 23:31

Afbeelding

grootste probleem zit in de bruik het bekende drie luikje maar dat kan ik en wil ik niet laten zien, de middenbuik is gewoon de typische smiley buik maar vind ik al bij al meevallen is goed gespaard gebleven. Zit ook niks vet in het is puur huid.

en zo zie je ook inneens waar men borsten in ieder geval niet zitten :+

als het niet nodig was kreeg ik de hele operatie niet, zeker niet van mijn moeder en ook de chirurg niet die is in principe voor het wachten tot na de eerste zwangerschap

En natuurlijk de huidlagen die op elkaar liggen maken wonden en zucht :)

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 23:42

Rebel_Jits schreef:
Misschien zoeken op Pamela Anderson? (foto's lijken net pr0n, dus die ga ik niet posten hier).

Welke maat had je eerst? Ik zou meer daarbij blijven namelijk en niet voor extra grote gaan. Je eigen maat past meestal het beste bij je.

Pamela anderson heeft geen c hoor := :P

markies

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 23:44

Wil in ieder geval zeggen petje af dat je zo bent afgevallen. Heb geen tips voor borstvergrotingen maar wil je heel veel succes wensen!

Aurelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 23:59

Ik was eigenlijk niet van plan te reageren maar ik wil toch even zeggen petje af hoor, dat je zoveel bent afgevallen! Dat vind ik echt enorm knap van je! Veel mensen zouden daar een voorbeeld aan kunnen nemen.. Maar ieder zijn keuze natuurlijk :). Als ik jou was zou ik een C-cup nemen. Ik denk dat B wel erg klein is bij jou lengte. Maar het lijkt inderdaad wel zo dat vergrootte borsten groter lijken dan natuurlijke dus een dilemma is het wel. Succes met je keuze.

Finstar1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 00:17

Hey lieve les..
We hebben het er in het topic al over, Maar denk dat Grote B kleine C goed zou zijn,
Aangezien je best slank bent, en na je operatie je buik ook meer weg is, gaat denk ik groter dan dat er erg onnatuurlijk uit zien. En dat is natuurlijk de bedoeling niet :)

Maar als ik vergelijk, met de foto van na en voor een borstvergroting, je kunt het altijd zien,
Ik ben 18 jaar met een cup c.
Mijn borsten hangen er dan een stuk zieliger bij dat vergrote.
Maar hoop wel een foto te zien van het resultaat O:)

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 09:02

poeh heftig!! Ik denk dat je nu mede door die buik het gevoel krijgt dat C niet genoeg is, maar als die straks weg is ben je echt super slank dus dan is een 70C echt meer dan genoeg denk ik... Groter wordt met vergroten ook minder mooi denk ik?!

ariegorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 14:24

Hoi buik correctie heb ik nooit gedaan,
maar tot 7 jaar geleden had ik aa cup, dus was echt net zo plat als jij.

wou ook niet te groot en heb toen van die sillies in mijn bh gedaan en koos de b cup.
mijn pchirug zei toen nog een keer passen en dan kiezen. dus ik zei weer ja die linker is beter (haha zei hij ik heb ze omgewisseld dat is nu de c cup) dus toch gedaan (implant 280cc)
Het verschil tussen grote b en kleine c is minimuum dus als je moet kiezen ga voor de c.
Wel zou ik als ik jou figuur zie niet de grote c doen.
Je borten lijken na een tijd de eene keer wat groter dan de andere keer, maar dit ligt zo aan de kleding die je draagt.

Verder je gaat dus groter wat krijg je? Sillies?
En ook lift?

Ik heb er nooit spijt van gehad alleen als je ze net hebt zal je denken dit is niet van mij.
Dit went echter zo snel en men zegt als je er eenmaal aan begint blijf je bezig. (bij mij niet iig)

Wat ik nu wel ervaar (ben nu 31) mijn lichaam is veranderd na de bevalling (niet dikker maar anders)
en nu denk ik stiekem wel eens ze mogen wat groter.
Maar dan kijk ik weer eens naar ze en dan denk ik ze mogen er toch mooi wezen.
Oja weet niet of je kindjes wil later en borstvoeding wil geven?
ik heb ze voor de borstspier laten zetten en mijn zoon heeft nooit sillie gedronken alleen melk.
dit kan dus prima.

Suc6 ermee

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-10 14:27

Danku voor je reactie, ik ga lift en implantaten. Voor of achter de spier weet ik nog niet volgende maand nog eens naar de chirurg.

Zijn ze lang hard geweest?

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 14:40

ik heb er geen ervaring mee, ben van mezelf 'gezegend' met een 70F,
maar een B lijkt mij dan weer klein tov een lengte van 1.70meter...
denk er goed over na en laat je goed informeren, het is een smak geld en dan is het wel zo fijn dat je er gelukkig mee bent.

maar meid, ontzettend knap dat je zoveel vermagerd bent, echt!

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 16:02

wauw wat goed dat je zo bent afgevallen! ik denk dat een c misschien ee ngrote c wel staat. Ik vind t altijd wel mooi slank en grote borsten. Maar dat is natuurlijk iedereen voor zich.

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 16:04

MissDonna schreef:
wauw wat goed dat je zo bent afgevallen! ik denk dat een c misschien ee ngrote c wel staat. Ik vind t altijd wel mooi slank en grote borsten. Maar dat is natuurlijk iedereen voor zich.

Ik vind dat t in verhouding moet zijn :j
Ik ben 160 en weeg 51 kilo ofzo, ik heb nu een 70b. Ik zit ook na te denken over een bvg.. Naar een kleine c :j
Gewoon even iets meer.
Een grote c zou ik bij mezelf niet mooi vinden, het moet niet te groot worden bij een heel slank figuur. Dan gaat t al snel 'fake' eruitzien :j

WhiteRose

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 17:47

Om heel eerlijk te zijn, op deze vraag kun je hier geen goed antwoord op vinden in mijn ogen. Ik weet niet welk type protheses je wilt gebruiken (standaard of anatomisch gevormd), hoe je laat plaatsen (voor of achter de borstspier) en hoe zich het verhoudt tot je lichaam (lengte bovenlijf, natuurlijke plaatsing, etc). Los van de verhouding tussen cupmaat en prothesemaat, is het "zicht" van een cup afhankelijk van het lijf dat erbij hoort :) En dan laten we de factor persoonlijke smaak buiten beschouwing :)

Je gaf zelf aan nog op consult te gaan - ik neem aan dat je daar nog mag passen? Dan kun je ook beter het verschil tussen anatomische een gewone protheses zien. Voor ervaringen verwijs ik onze patiënten naar borstenforum.nl - daar is dit een veelvoorkomend onderwerp. Het contact en lezen van de verhalen van anderen wordt vaak als heel positief ervaren. Misschien kun je daar je vraag om foto's nog eens stellen? :)

Ik hoop dat je er veel plezier van zult hebben :)

Edit: kleine aanvulling: wat ik bedoel met mijn eerste alinea, is dat ik hier vandaan op basis van deze gegevens nooit zou kunnen oordelen over de vraag B/C cup. Het verschil in lijf en type protheses maakt zoveel verschil... Voor de vraag om ervaringen zou ik je dus het borstenforum aanraden - daar worden ook vaak foto's uitgewisseld. :)

ariegorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 18:09

hoi
nee niet lang hard, goed masseren
zelfs als ik spring gaan ze mee trouwens.

hou er een beetje rekening mee, dat je borst of gevoelig of juist gevoel loos kan worden.
Ik heb lang last gehad van een over gevoelige tepel, door veel te masseren is het nu weg.

suc6 ermee
als je vragen hebt kom maar op.

trouwens ik vind het toppie dat je zoveel bent afgevallen (goed te zien aan je buik)

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-10 14:58

Ik heb al een borstverkleining gehad en daardoor heb ik minder gevoel in mijn tepels, dus hopen op meer gevoel dan heb ik weer normaal. Nee geintje, minder zou dus weinig geven.

Wat er ingaat weet ik nog niet, moest eerst is over de maat denken en dan mocht ik terugkomen om alles te bespreken. Maar vind op 3 maand en twee weken nog wat vroeg dus ga nog een maandje wachten. Al kriebelt het erg :P

Vraag me af wat hij me gaat geven, hou wel van wat vulling boven, en op of onder de spier...
Op is veel minder pijnlijk en geeft natuurlijker resultaat maar onder word bij weinig vetweefsel gekozen lees ik en is het meest pijnlijk. Maar goed die buikwandplastie is enorm pijnlijk dus kan er gewoon bij :P lang leven pijnmedicatie
Afbeelding

Mijn vroegere ik, voor degene die het afvragen. Toen had ik nog geen vergroting nodig :P

Waarom gaat tijd niet sneller *\o/*

Ik heb trouwens een hele vragenlijst opgesteld (hij gaat niet weten wat hem overkomt) zal hem hier posten misschien weten jullie nog goede vragen

ariegorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 15:04

ohhh mijn god, wat ben jij ontzettend veranderd
ik kan het eigenlijk niet geloven.

"Hoe heb je dit gedaan?
Ik denk dat jij een voorbeeld kan zijn voor meiden onder ons, die niet weten hoe ze kilo's moeten verliezen.

gr

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 16:40

Kat, wat ben ik toch trots op je, mooie meid! :+:

Als ik het goed begrijp is de optie b een 70B en de optie kleine c een 70C? Wat is dan de grote C?
ik zou voor de kleine c gaan, dat lijkt me meer dan genoeg :j
heel veel succes alvast meis, je bent al prachtig, maar dit gaat de kers op de taart worden :*

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-10 16:42

De grote c heb ik zelf gefantaseerd, maar hij vertelde gewoon grote b of kleine c verder geen maten. En had net grote ruzie met mijn mama gehad dus was helemaal van kaart en heb dus niks gevraagd

Nuja nog twee weken en ik ga bellen

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 17:07

Ik denk dat je plastische chirurg het wel goed inschat hoor. Siliconen zien er toch altijd wat groter uit dan 'natuurlijke borsten'. Ik ben 1.70m, ben vrij smal (34/36) en heb cup 70C en dat past wel goed bij mijn lichaam vind ik. Bij jou zal het er waarschijnlijk uit gaan zien als een grote C, kleine D. Maargoed dit kan je het beste met je chirurg overleggen.

Mijn zus krijgt 2 april een prothese onder haar borstspier. Dit zou voor een mooiere vorm zorgen en de prothese blijft dan beter zitten. Zij heeft nu al een tijdelijke prothese (om de borstspier op te rekken) dus in haar geval gaat het niet super veel pijn doen denk ik.

SadyLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 17:19

Ik heb ook net als DarkShines cup 70C, ook slank (1.74m, maat 36, 62kg) en ik vind deze maat echt prima bij me passen! :D

Ik zeg ook altijd dat ik ze niet groter hoef, omdat het alleen maar in de weg gaat zitten met paard rijden enzo :P
Maar jij bent natuurlijk al een grotere cupmaat gewend? Ik begreep dat je dat eerst zelf had?

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-10 17:21

Ik ben begonnen met maat F/G, daarna naar C groot en daarna naar D

Zijn uitleg was dat groter dan c klein niet natuurlijk zou uitzien. Vind C zelf ook een hele mooie maat is zo midden vind ik :P

Darkshines veel succes aan je zus!

SadyLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 17:26

Als het goed is weet hij er alles vanaf, omdat hij al honderden/duizenden keren borsten heeft vergroot/verkleind en daarbij ook elke keer de maat heeft bepaald. Dus ik denk wel dat je op zijn oordeel af kunt gaan, als ik het zo bekijk ;)

Trouwens wel super knap dat je zoveel afgevallen bent! Had dat een speciale (medische) reden? Of was je die kilo's gewoon zat? *even nieuwsgierig :o *