Ook hier een slachtoffer van een norovirusje. Het schijnt inderdaad te heersen. Ik had al zo'n vermoeden dat ik òf iets verkeerds had gegeten of dat ik een buikgriepje te pakken had; lang leve Bokt voor het bevestigen van mijn vermoedens.
Ik voelde me donderdag tijdens het rijden al wat misselijk af en toe, maar donderdag op vrijdagnacht werd dat opeens veel erger en moest ik overgeven. Ik bleef de drang hebben om te moeten overgeven, ookal was mijn maag zo goed als leeg. En zelfs een slokje water werd er meteen weer uitgegooid. Tegen de ochtend kon ik weer wat drinken binnen houden en 's middags een crackertje, maar ik had af en toe wel het gevoel alsof het weer naar boven kwam. Van diarree heb ik gelukkig geen last gehad...
Ik kreeg trouwens een bloedneus tijdens het overgeven 's nachts en daarna zat er dus even bloed in mijn braaksel; dat vond ik wel eng, maar ik ging er van uit dat dat door de bloedneus kwam, zolang het maar niet vaker voorkwam.
En ja; ook in 1 dag tijd ongeveer 2,5 à 3 kilo afgevallen. Nou ben ik van mezelf al aan de dunne kant; dus op het moment voel ik me echt een wandelend skelet!
Ik ga vandaag (na 1 dag ziek thuis te hebben gezeten) wel weer naar mn paardje toe. Al voel ik me nog te slap om te rijden; maargoed, dan ga ik wel longeren als dat kan. Gister heb ik de stal-eigenaresse moeten bellen om even de stal op te strooien en ik voel me toch wel behoorlijk schuldig tegenover m'n paardje...
Laatst bijgewerkt door mairead op 13-03-10 11:22, in het totaal 1 keer bewerkt