tja als ik dan een raar gebit heb, dan had hij maar geen tandarts moeten worden
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Victory2000 schreef:Een soort gezwel,geloof ik.Meestal goedaardig....dat hopen we in dit geval dan ook maar.
Nouja, ik vond de ortho altijd vreselijk!
Zat maar zonder(!) handschoenen in je mond te priegelen, en die kerel was heel eng..
Geef me dan maar de tandarts. Geen problemen mee, behalve dat het stinkt in de wachtkamer en vieze fluoride!
Hannah_Menno schreef:Haha!Nouja, ik vond de ortho altijd vreselijk!
Zat maar zonder(!) handschoenen in je mond te priegelen, en die kerel was heel eng..
Geef me dan maar de tandarts. Geen problemen mee, behalve dat het stinkt in de wachtkamer en vieze fluoride!
hier nog 1
Suus__ schreef:Bij mij valt het nog wel mee, laatste tijd gaat het steeds beter. Heb nu ook een hele aardige tandarts, de vorige zei altijd dat ik me aanstelde.
Ben vroeger wel eens flauw gevallen (knalde met me achterhoofd tegen ijzeren kast). En had 9 verdovingen toen er een tand getrokken moest worden![]()
Morgen moet ik weer, gaatjes boren en dat om 08:10

tot een week of 2 later daar ook een vulling uit knapte 
Ketaki schreef:Suus__ schreef:Bij mij valt het nog wel mee, laatste tijd gaat het steeds beter. Heb nu ook een hele aardige tandarts, de vorige zei altijd dat ik me aanstelde.
Ben vroeger wel eens flauw gevallen (knalde met me achterhoofd tegen ijzeren kast). En had 9 verdovingen toen er een tand getrokken moest worden![]()
Morgen moet ik weer, gaatjes boren en dat om 08:10
9!!!! verdovingen om 1 tand er uit te halen, dat is best een hoge dosis dan
Of ze begon te snel dat het nog niet in was gewerkt.